Gorjuss, Toadstools



Afgelopen week hebben we lekker genoten van een weekje vakantie. De eerste paar dagen hebben we eerst nog wat klusjes in huis gedaan, een dagje gaan shoppen voor 5 december, en gisteren had ik dan toch nog even tijd om een paar uurtjes achter mijn bureau te kruipen. Het was de hoogste tijd om eens af te rekenen met die berg restjes designpapier die ik nog over had. Voor dit kaartje heb ik nog een paar matchende papiertjes kunnen vinden, en de rest van de snippers designpapier heb ik aan de harmonie geschonken ;o) (vandaag kwamen ze toch het oud papier ophalen) Sommige stukjes lagen er al zóóó lang, en steeds dacht ik... die gebruik ik misschien nog wel een keertje, maar daar kwam toch niets meer van. Nu moet ik nog even een systeem gaan vinden om zo min mogelijk restjes in die doos te krijgen.

Zoals eigenlijk altijd, ben ik begonnen met een witte basiskaart. Hierop heb ik een stukje bruin Cardstock geplakt dat net een stukje kleiner is. Voor een beetje extra kleur heb ik hier weer stukje licht groen designpapier geplakt, als ik me niet vergis, is dat van Kaisercraft. Het gebloemde paier van Marianne Design heb ik in 2 stroken gesneden. De linker is iets breder als de rechter, op de foto is het niet zo heel duidelijk te zien. Een afdrukje van Gorjuss mag natuurlijk niet ontbreken, ik heb haar gekleurd met Distress Inkt, en Twinkling H2O.  Met de koude winterdagen voor de deur komen de wanten wel goed van pas.
Nu houd ik niet zo van hele drukke kaartjes, maar op deze foto lijkt dit kaartje wel erg kaal. In het eggie komt het gebloemde papier iets sterker naar voren.

Het is alweer een dikke week geleden dat ik in blogland ben geweest, dus ik ga nu even een ronde maken. Ik ben erg benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden.

Ik doe mee met de volgende challenge(s):
Cheerful Sketches => Challenge November, Sketch.
Crafting for all Seasons => Challenge #115, Brrr, it's cold outside.
Creative Card Crew => Challenge, Cold outside.
Addicted to Stamps and More => Challenge #172, make your Mark.

Reacties

  1. Heel mooi is dit kaartje Renate...prachtig ingekleurd stempeltje en ook mooi designpapier gebruikt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk Renate, wat een gave stempels zijn dit van Gorjuss..en mooi ingekleurd! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige kaart renate!!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die wantjes maken de kaart helemaal compleet, leuk gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje is dit geworden, Renate!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je Gorjussje is prachtig ingekleurd.
    Mooie kleurtjes ook.
    En wat fijn dat je gebruik hebt gemaakt van onze sketch van Sheerful Sketches.
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge.
    Succes!
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je Gorjuss is de blikvanger Renate! en die is zo prachtig ingekleurd....ik mis
    geen versiersels! Restjes papier daar ontkomen we gewoon niet aan, haha
    mijn bak wordt ook steeds voller. Fijne zondag verder!
    liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt de stempel weer gorjuss ingekleurd Renate...ik geloof graag dat het papier in het echt mooier is...op de foto's komt het meestal minder mooi over.
    Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het plaatje komt juist heel mooi uit door de rustige achtergrond, het is een mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie en lieve kaart! Ik vind hem prachtig! Soms moet je inderdaad 'afscheid' nemen van restjes, nu maar hopen dat je niet al snel hebt van 'had ik dat papiertje maar bewaard...' hihihi. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een prachtige kaart.
    Dank je wel voor je deelname aan cheerful sketches.
    Groetjes Geesje (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo wat een geweldig mooie creatie, Renate !Prachtig gemaakt hoor.

    Groetjes Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heerlijk zo'n weekje vrij Renate, en dan moet er natuurlijk ook wat tijd worden ingelast voor je hobby! Je kaartje is prachtig.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je je stempel schitterend ingekleurd Renate, knap hoor dat je afstand hebt genomen van je restjes, mij lukt het nog niet!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lief ingekleurd schatje heb je d'r weer van gemaakt. Een prachtige kaart Renate, top !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh wat een prachtkaartje, Renate! Heel mooi ingekleurd!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Just amazing coloring... Can't stop looking at it. :)
    Have a great day...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow, what a lovely card with a wonderfully soft look and great colouring! Thank you for joining our MYM challenge at ATSM. Creative regards from stempelfrida

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Such a cute card, thanks for sharing with Crafting for All Seasons!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!