Purrrfect Love, Label.




Onze eerste werkweek zit er weer op, en ik ben heel blij dat alles weer in het normale ritme zit. We zijn niet zo van die vakantiegangers, we zijn heerlijk thuis gebleven, en hebben wat dagtripjes gemaakt. Sinds een dik jaar zijn we aan het Geocachen geslagen en ook daar hebben we ons heel goed me kunnen amuseren.
Na de vakantie ben ik altijd weer helemaal gereset, en dus komt het bloggen en freubelen langzaam weer op gang.
Deze heb ik een tijdje terug al gemaakt. Een collaagtje vroeg me om een label te maken, en dat doe ik natuurlijk maar al te graag. Na een kort interview wist ik dat de ontvangster graag een blokje om gaat met haar kat en dat ze wel van brocante houd maar het moest niet te braaf zijn.
Dat moest dus een Gorjuss worden...

Met behulp van een mal van Dutch Doobadoo heb ik uit paars Cardstock een label gesneden. De randen heb ik wat grover gemaakt met de paperdistresser. Er zit een klein glimmertje in het Cardstock, hebben jullie dat gezien?
Het Gorjuss dametje heb ik af gedrukt op Kraft, en vervolgens ingekleurd met mijn Derwent colorsoft potloden. Een mooie knoop, stukje kant en een stukje jutetouw zorgen voor de finishing touch.

Leuk dat jullie weer even bij me lang komen.
Komende donderdag (1 september) ben ik weer te gast op het bloggersplein bij de Knotsgekke Kaartendagen in Den-Bosch. Ik zou het super leuk vinden als ik jullie mag ontmoeten.
Is er misschien nog iemand van de bloggers die er donderdag is? Ik heb zo links en recht al gelezen dat het er zaterdag lekker druk is met bloggers. Veel plezier allemaal.

Graag doe ik mee met de volgende challenge(s):
- Inspiration Destination  => Challenge #100, Anything Goes.
- Sugar Nellie  => Challenge #139, Anything Goes.
- Little MissMuffet Challenges => Challenge #145, Anything Goes.
- As You Like It Challenge => Favourite Shaped Cardbase, and why.
I don't like cards whit al lot of small details, but al label shaped card ads a playful touch to it.

Reacties

  1. Een schatje, helemaal leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk label, tof om op het kraft zo mooi te kleuren!
    Geniet in Den Bosch, ik kan jammer genoeg niet komen, wij zijn op weekend met heel onze familie.
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi deze tag Renate...en het leuke gorjussstempeltje prachtig ingekleurd zo op het kraft

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi! Veel plezier op het bloggersplein. Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi schatzoeker!!! Een vakantie is er voor bedoeld te doen wat je leuk vind en dat kan ook prima vanuit huis Renate! Heerlijk de relax stand aan en dat heb je gedaan!
    heel mooi hoe je de label hebt ingekleurd op kraft en is enig geworden!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk label Renate....je hebt er een persoonlijk tintje aan gegeven en dat is juist zo mooi!
    Veel plezier a.s. donderdag op het Bloggersplein!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave tag, Renate....jammer, ik ga vrijdag naar de beurs.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave tag, Renate....jammer, ik ga vrijdag naar de beurs.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachttag, echt een liefje!! Helaas, ik ga vrijdag naar de beurs, had het leuk gevonden je te zien...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf gedaan Renate.
    Leukis dat he, een kaart special op iemand maken.
    Hij is goed gelukt.

    Liefve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou, missie geslaagd hoor!. Het dametje met kat past er prima bij en het is een mooie tag! Veel plezier op de beurs en wie weet kom je wel mede bloggers tegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lovely project, thanks for sharing with Inspiration Destination and good luck. Wendy DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Renate,
    wat heb je een gave tag gemaakt, leuke digi heb je gebruikt en de afwerking is super..
    Helaas ga ik niet naar Den Bosch..
    groetjes en veel plezier..Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk label met die leuke Gorjuss stempel! En dat geocachen is leuk he. Wij doen dat ook zo af en toe.
    Je kunt dit label ook inog insturen voor onze challenge bij Craftliners. Je kunt een leuke Gorjuss stempel winnen : )
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je voor de tip.
      Ik heb zojuist mijn kaartje/label gelinked.

      -xies- Renate.

      Verwijderen
  15. Super mooi label gemaakt Renate.
    Ik wens je veel plezier in Den Bosch, ik sla deze keer over we gaan een weekend met vriendinnen naar Volendam en je kan nu eenmaal niet alles hé!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk label heb je gemaakt. Gorjuss heeft leuke stempels.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk dat de stempel precies past bij de ontvangster! ZO leuk, deze tag!
    En het normale ritme is ook weer fijn! Leuk weer wat van je te horen en te lezen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke en persoonlijke label heb je zo gemaakt, Renate.
    Alvast veel plezier op de beurs gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige label en mooi gekleurd :)
    Veel plezier donderdag!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi label Renate! Kleuren op kraft is zo gaaf en de kleurtjes komen ook altijd heel mooi uit.
    Ik ga helaas niet naar Den Bosch, ik wilde heel graag, maar het komt niet zo goed uit. Ik wens je veel plezier toe!

    Liefs,
    Larissa

    Ps er komt weer een hele lading nieuwe gorjuss stempels aan! leuk, leuk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ohw ja?!
      Kei leuk!!! Die moet ik natuurlijk toevoegen aan mijn collectie.
      Op de webshop waar ik ze normaal bestel heb ik er nog niets van voorbij zien komen.
      Mag ik vragen waar jij ze hebt gezien?

      -xies- Renate.

      Verwijderen
  21. That tag is fabulous! Love that cute Gorjuss Girl image. Thanks for popping by and helping us to celebrate the last ever Sugar Nellie challenge! Love what you did for it. So glad you joined us for our last Sugar Nellie challenge. Hugs, Wends xoxo Sugar Nellie Challenge DT

    BeantwoordenVerwijderen
  22. He Renate, super Gorjuss werkje weer. Helaas is dit de laatste Sugar Nellie challenge,jammer he. Anyway succes wie weet win je de super prijs. Liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Sweet project- the coloring is fabulous and i love the kraft background! Thanks for joining the challenge at Little Miss Muffet Stamps this week!
    lyn

    BeantwoordenVerwijderen
  24. This label shape is really pretty, your colouring is simply stunning, and the touches of lace are gorgeous...all in all an enchanting creation :-)
    Thanks for sharing with us at As You Like It Challenge!
    Kat x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!