Gorjuss, Rainy Daze.



Hier is weer eens een kaartje van mij. Onlangs heb ik me aangesloten bij de Facebook groep van Be Challenged en met het leuke modelletje dat ze deze maand hadden, heb ik deze kaart gemaakt.
De afgelopen paar weken ben ik heel hard aan het oefenen geslagen met mijn Chameleon pens, en stiekem ben ik wel heel erg trots op dit resultaat. Het is nog niet helemaal perfect, maar je moet altijd ruimte houden voor verbetering ;o)

De basis van de kaart is deze keer eens geen witte basiskaart, maar een mooi herfstpapiertje uit een grote blok die ooit eens bij de Liddle heb gekocht. De omslagband heb ik hier ook mee gemaakt. De hoofdrol van dit kaartje wordt natuurlijk weer vertolkt door een leuk Gorjuss dametje. De 2 grote bloemen zijn van Marianne Design, de oranje details hierop heb ik geborduurd, dat vond ik wel een leuk effect geven.



De binnenkant van deze kaart heb ik ook opgeleukt met malletjes van Marianne Design. De figuurtjes heb ik uit Kraft gestanst en de ge-emboste delen heb ik met Distress inkt een beetje donkerder gemaakt.
Ik ben heel erg benieuwd naar jullie reactie, het is altijd een feestje om ze mogen lezen.
Sinds kort heb ik ook een facebook pagina. Kom gerust eens even kijken.



Oh ja... Met dit kaartje ben ik onlangs in de top-3 gekomen bij Little Miss Muffet.
Dat is wel ff lekker voor je zelfvertrouwen. ;o)









Nu ga ik nog even wat huishoudelijke verplichtingen doen, en dan heb ik vanmiddag misschien nog wel tijd om mijn hobbykamer op te zoeken.


Graag doe ik mee met de volgende challenge(s):
- Crafts And Me => Anything Goes, Optional Autumn
- Crafts Galore Encore => Anything Goes
- Not Just Cards Challenge => Challenge #36, Anything Goes
- Pile it On => Challenge #117, Autumn colors/theme
- The Ribbon Girl  => September  'use any immage' Challenge
-- The Paper Shelter => Challenge #266, Blooming Day's
- Inspiration Destination => Challenge #105, Anything Goes

Reacties

  1. Wauw! Wat heb je dit knap gemaakt! een super mooie kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk model heb je gebruikt!
    Je mag zeker trots zijn op je inkleur werk, je hebt haar echt ontzettend mooi ingekleurd, knap hoor!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit modelletje ben ik vandaag al vaker tegengekomen, Renate, maar jij hebt er met je Gorjussje weer een heel eigen draai aan gegeven...mooi gekleurd hoor!
    Proficiat met je winnende kaartje...ook dat is een beauty!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet je nog te complimenteren met je fraai geborduurde bloemen! Kunstwerkjes!
      xxx Margreet

      Verwijderen
  4. Wat een leuke kaart, Renate. En het kleuren gaat je al goed af.
    Gefeliciteerd met je TOP kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Renate,
    wat een leuk model was het om te maken he? Ik vond het erg leuk en ga het vast nog eens doen. Jouw uitwerking is ook heel mooi! En in een top 3 belanden is altijd heel gaaf! Zeker voor je zelfvertrouwen (ik doe bij een bepaalde challenge al 5 jaar regelmatig mee, nog nooit een top 3 plekje behaald, dan ga je toch denken....., maar ik laat me niet ontmoedigen, hoor)
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi dit kaartje Renate....leuk patroontje was het van Be-Challenged hè....en je heb er weer een schitterend gorjuss stempel opgemaakt....Zooooo leuk...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Renate,
    mooie uitvoering heb jij gemaakt, het is ook een leuk model..
    Je Gorjuss meisje is schattig én prachtig ingekleurd, wat zijn de geborduurde bloemen mooi!
    Gefeliciteerd met je Top 3 plekje..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattigggggggg en gorjussssss, liefs Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thanks for entering our September 'Use Any Image' challenge - good luck!

    Anne x
    www.ribbongirl.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo te lezen ben je maar wat blij met je kleur doos Renate,! Volhouden en veel oefenen, dan worden ze steeds mooier! Je kan absoluut trots zijn op dit mooie resultaat! Gefeliciteerd met je top 3 plek, altijd tof!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat eem leuk en lief kaartje! En prachtig gekleurd, daar mag je trots op zijn. Fijn weekend, alvast!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er heel leuk uit, wel een hoop werk lijkt me! Het kleuren gaat je al prima af hoor, groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Vind je kleurwerk heel mooi, je mag er best trots op zijn! Ik kan het niet. Mooie en lief kaartje en wat een mooie bloemen! Ik heb die ook.Maar jij hebt er nog extra details aan toegevoegd met je borduurwerk.Leuk is ook de tag die je eruit kunt halen, een kaartje waaraan veel zorg is besteed. En van harte met je top 3 plekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Renate
    Je heb weer een mooi kaartje gemaakt.
    Je mag zeker trots zijn op je kleurwerk dat heb je mooi gedaan.
    En die bloemen zijn ook mooi gedaan met dat borduurwerk
    Knutselgrpetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het ziet er weer prachtig uit Renate.
    Ik ben ook een tijdje lid geweest van de groep, maar de afmetingen waar ze vaak mee werken zijn niet zo mijn ding dus ben ik er weer uitgestapt.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heel mooi! Gorjuss meisje is Prachtig ingekleurd hoor. Mag je zeker trots op zijn.
    Succes met de huishoudelijke dingen en wie weet hobbyze!

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Renate. Bedankt voor je leuke en lieve reactie op mijn trouwknutsels en natuurlijk voor de felicitaties, heel lief! Het was zo leuk om het een en ander met mijn moeder voor te bereiden, het was van begin tot eind een feestje. Wat een mooie, uitgebreide kaart is dit. Aparte modelletjes maken een kaart altijd extra speciaal, ik neem er zelf alleen te weinig tijd voor om zoiets te maken. ;-) Je kleurwerk ziet er ook goed uit, leuk om te blijven oefenen en zelf ook steeds meer tevreden te zijn! Niet te kritisch zijn hoor, dit is echt al mooi! Groetjes, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja ja, je ziet duidelijk dat je geoefend hebt. We gaan vrolijk verder!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een hele mooie kaart in mooie warme kleuren en een schattige stempeltje erop. Mooie details en het borduursel op de bloemen heeft een heel leuk effect! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een gaaf kaartje Renate! Zo mooi deze kleuren bij elkaar en die MD bloemen staan er super bij!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi gekleurd hoor. En ik vindt de bloemen er ook goed bij passen.
    Thanks for playing with us at Inspiration Destination Good luck!! Michelle(DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Beautiful design and layout!! Love it!! Thanks for joining us at The Paper Shelter this week! Good Luck!! Hug Lena

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Renate
    Prachtig is je kaart in dit leuke modelletje en je hebt het dametje supermooi ingekleurd met je nieuwe kleurmedium, het stempeltje is ook zo lief.
    Helemaal leuk is dat je in de top 3 staat, gefeliciteerd!
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Renate,
    een schattig kaartje met mooie bloemen erop!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!