100% Schattig.

Het is even een paar weekjes wat stilletjes geweest vanaf deze kant, er waren wat dingetjes die voorrang hadden.
En ik moet eerlijk toegeven dat ik ook wel heel erg heb genoten van het mooie weer. Zonde, om me terug te trekken in mijn hobbydomein.

Omdat ik met mijn Valentijns kaartje in de top 3 was gekomen bij Kaartjes Inspiratie Challengeblog mocht ik een kaartje maken als reminder voor de lopende challenge.
De opdracht is, om een geboortekaartje te maken in niet traditionele kleuren (geen blauw of roze).




Volgens mij is de opdracht wel geslaagd. 😍
Ik ben heel erg perfectionistisch, en niet zo snel tevreden met mijn eigen werk. Maar dit kaartje is toch wel een uitzondering.
Het was een hele uitdaging om dit modelletje gemaakt te krijgen. Ik ben echt zó blij met het eind resultaat.

Voor dit kaartje heb ik gebruik gemaakt van het modelletje dat we deze maand mogen maken voor de challenge van 'Be Challenged'. De basis heb ik gemaakt uit Kraft. De cirkel op de voorkant heb ik gesneden uit een stuk Designpapier, afkomstig uit een blok van de Action. De tekst heb ik erop geprint, en de randjes heb ik bewerkt met Distress Ink. De grote bloem heb ik zelf gemaakt, het takje met blaadjes dat erachter zit heb ik gemaakt met een malletje van Nellie Snellen. De binnenkant heb ik bekleed met hetzelfde Designpapier. Het motiefje van het middenstuk staat op de andere zijde van het Designpapier. Het afdrukje is van Eline Pelinkhof, en ik heb het gekleurd met Distress Ink. De kleine tekstjes, op de flapjes zijn ook van Eline Pelinkhof. Om het kaartje netjes gesloten te houden heb ik er een stuk raffia omheen gebonden.

Ik ben heel erg benieuwd naar jullie reacties.
Morgen kom ik weer gezellig bij jullie langs, ik heb alweer veel te veel gemist.

Graag doe ik mee met de volgende challenge(s):
- Be Challenged
- Marianne Design Challenge Blog

Reacties

  1. Je mag ook trots zijn op dit kaartje, echt prachtig, mooi model, mooie kleur, lief plaatje en een prachtig gedichtje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief dit babykaartje Renate...en wat heb je dat mooi gemaakt met het patroontje van Be-Challenged...
    Ik kom morgen met dat modelletje maar dan in een lenteuitvoering...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gaaf!!! Mooi babykaartje.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaartje ziet er heel lief uit Renate, maar voor de challenge van Marianne Design vragen we een notitie-blokje.
    Dus ik vrees dat je inzending niet mee kan doen aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Renate maar helaas niet geschikt voor de challenge op het Marianne Design Challenge Blog.
    Daar moet je een notitieboekje pimpen en geen kaartje.
    Sorry maar we zullen hem helaas moeten verwijderen.

    Gr. Anta
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het ziet er perfect uit, Renate...mooi modelletje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het is zeker geslaagd Renate....wat een prachtig kaartje is dit!
    leuk model he!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zag het model al meer en het schijnt een lastig iets te zijn. Maar wel heel erg gaaf zeg! Mooi kleuren en echt wel niet traditioneel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je mag met recht trots zijn op deze creatie, hij ziet er schitterend uit! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuk modelletje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ben het helemaal eens met je blogtitel :) Je kaartje is 100% schattig!!
    Heel leuk model!
    Grappig, zie ineens dat dit al een berichtje is van vorige maand maar hij verscheen vandaag op mijn leeslijst.
    Een fijne maandag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!