Super leuk nieuws!!!!

Hey Allemaal.

Hier ben ik ook weer eens met een berichtje. De afgelopen paar weken ben ik heel erg druk geweest met een aantal dingen. I.v.m de feestdagen (Hemelvaart en Pinksteren) heb ik een paar extra dagen moeten werken. Dat houd in dat de huishoudelijke taken wel worden gedaan, maar toch met iets minder nauwkeurigheid dan normaal. Gelukkig heeft Patrick dan wel een paar extra handjes vrij, en helpt hij waar hij kan.
Tussen alle extra uren door ben ik ook nog bezig geweest met het organiseren van een familiedag. We zijn gaan Geocachen.


 Dat is een soort van schatzoeken, maar dan voor volwassenen. Het werkt met coördinaten, en met behulp van een GPS apparaatje ga je dan op zoek naar caches. Deze kunnen verstopt liggen in bijvoorbeeld, een holte van een boom, of met een magneetje zijn bevestigd aan een verkeersbord, en zo zijn er nog duizenden verstopmethodes. Op een speciale internetpagina kun je alle Geocaches vinden die er zijn, wereldwijd. Dus ook als je op vakantie bent kun je gaan Geocachen. Patrick en ik gaan met grote regelmaat Geocachen, en ik weet hier in de buurt een aantal hele leuke caches te liggen. Omdat wij de enige zijn die in Stramproy wonen is het dan ook wel leuk om het vanaf hier te organiseren. Kei leuk!!!!
Maar dan komt het. Het huis moest natuurlijk helemaal spik en span zijn. De ramen gewassen aan de binnen- en buitenkant. Toch (last minute) Boef nog even een schoon bedje gegeven. En natuurlijk veel te veel drank in huis gehaald.
In de e-mail die naar de familie is gestuurd, hadden we de coördinaten gezet van de plaats waar ze die dag werden verwacht. Verder geen adres erbij gezet....
Als ze de coördinaten uit de mail hadden gekopieerd, en vervolgens in de google zoekbalk hadden geplakt, dan konden ze zien dat we bij de Van Horne Hoeve zouden starten. Hier hebben we een kopje koffie/Thee met vlaai genuttigd, en laten nog en drankje gedaan. Ook zit hier een super leuke speeltuin bij. De 2 kleinste mannen zijn 3 en 1,5 jaar jong, die konden hier lekker ravotten.

Voor onderweg hadden we nog een overlevingspakketje gemaakt,  en een passende outfit gezorgd.

De groepjes bestonden ui 4 of 5 personen. In de rugzakjes zaten 2 regenponco's (gelukkig niet nodig gehad) 1 flesje water, 1 flesje fruitsap, en natuurlijk wat te snoepen. Echt overleven dus. 😂


Na deze activiteit zijn we allemaal naar ons thuis gereden, en hebben we onder het genot van een drankje de middag nog eens door genomen, en ontzettend gelachen.


Voor de innerlijke mens werd natuurlijk ook gezorgd. Er is al een paar keer een bbq georganiseerd, of een frietwagen. Maar dit jaar wilde we het eens heel anders doen.
Wij hebben Partypannen geregeld.


Op deze pannen werden mega grote champignons klaar gemaakt. Gebakken aardappeltjes, hamburgers, speklappen,  pulled pork, kebab, kipfiletjes, (te gek om op te noemen). Ook werden er koude salades, en stokbrood met kruidenboter bij geserveerd. Alles werd voor ons klaar gemaakt. Helemaal top.
En het bleef nog lang onrustig in Stramproy...................




Maar dan nu het leuke nieuws.


Super trots mag ik vertellen dat ik een plekje heb gekregen in het Designteam van The Sketchy Challenges.

En ook bij Cards und More ga ik aan de slag als Designer.


Het is een hele lap tekst geworden, maar nu weten jullie wat me de afgelopen tijd een beetje heeft bezig gehouden.
Gisteren is er weer een nieuwe uitdaging gestart op mijn andere blog.
En er is weer een kaartje in de maak. Die zal hier binnenkort verschijnen.
Het mooie weer is niet zo goed voor mijn freubel- en bloggedrag. Maar volgens mij ben ik niet de enige die daar mee zit.

Tot snel
-xies- Renate.








Reacties

  1. Gezellig zo'n familiedag!
    En wat een leuk nieuws. Gefeliciteerd en veel succes en plezier gewenst in de DT's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij bent inderdaad druk geweest ;-). Wat een heerlijke dag is het geweest met je familie!
    Gefeliciteerd met je DT-schap. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een gezellig blogbericht heb je geschreven, erg leuk om te lezen. Wat ben je actief geweest! Gefeliciteerd met je nieuwe "banen", groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk nieuws allemaal renate...het geochatchen vind ik ook geweldig om te doen...we doen dat af en toe met onze jongste dochter die heeft zeker mij besmet hiermee...en dan zo een uitgebreide familiedagzal vast heel gezellig geeest zijn zo te lezen
    en GEFELICITEERD met je nieuwe uitdagingen ...het is zeker leuk om designer te zijn...Ik ben bij 2 challengeblogs designer maar dat is meer dan genoeg hoor...je moet ook reageren bij de inzenders en daar gaat ook best wat tijd inzitten...In ieder geval veel SUCCES!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke en laaaaaange post Renate en wat hebben jij en Patrick er weer een succes van gemaakt voor de familie!!!
    Dikke dikke proficiat met je dt-spots, dat wordt druk maar wel genieten daar ben ik van overtuigd!
    Wij hadden ook heel leuk nieuws: kleindochter Zoe is geboren!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij loopt over van de leuke dingen Renate.....wat ontzettend leuk allemaal! gefeliciteerd met je DT-spots......heel erg gaaf voor je!
    Groetjes en succes he,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super geslaagde familiedag heb je georganiseerd. Ik ken het geocachen van Nancy (creaNancy)haar man doet dat ook veel. Klinkt heerlijk wat er allemaal op die partypannen werd klaar gemaakt.
    Gefeliciteerd met je twee nieuwe designerschappen, veel plezier en succes maar dat gaat vast wel lukken.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tof zeg om een geocachedag te organiseren voor de familie!
    Mijn man is met het cachevirus besmet door zijn zus. ik ga graag mee als het mooi weer is, maar ben niet zo fanatiek dat ik door weer en wind ga geocachen... Binnenkort gaan we naar Denemarken, johan zit nu al uit te pluizen waar hij leuke caches of reeksen vindt...
    Jullie afsluitende pannenfeestje ziet er ook tof uit!
    Veel plezier met je DT-jobs. Soms wel een hele klus tegen dat je dan je blogtoertje gedaan hebt!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou Renate, dat is nog eens heel leuk nieuws. Gefeliciteerd met je DT schappen. Leuk!!
    En je familiedag klinkt zo gaaf! Ik zei hier thuis: dat moeten we onthouden met de broers en zussen...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Renate,
    wat heb jullie een leuke familiedag gehad, dat eten uit de partypannen lijkt me heerlijk en wat leuk dat je bent gevraagd voor 2 Design Teams..gefeliciteerd
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een gezellige familiedag en dan heerlijk afsluiten met de partypannen die hebben wij ook al op verschillende feestjes voorbij zien komen, lekker hé!
    Gefeliciteerd en succes met je dt werk.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat super leuk voor je dat je bent gevraagd als designer gefeliciteerd daar mee

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Treasure hunting sounds awesome fun !!! Welcome to the team we are so excited to have you here at The Sketcthy Challenges <3 Sending crafty hugs teamie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Renate
    Idd je ben druk bezig geweest.
    Maar zo te lezen is de familie dag geslaagd
    Gefeliciteerd met je DT-schap
    Knutselgroetjes Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuk bericht heb je gemaakt. Leuk hoor en ook nog eens leuke nieuwtjes. Gefeliciteerd en veel succes bij de twee bloggen.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!