Cards Und More, New Challenge.

Vandaag starten we bij Cards und More met een nieuwe Challenge. Het thema voor de komende 2 weken is Holidays/Summertime.
Doen jullie gezellig mee?
Ben je de winnaar? Dan krijg je een waardebon van $15,- die je mag besteden bij onze fantastische sponsor.  Sparkle 'N Sprinkle



Today we start at Cards und More with a new Challenge. The theme for the next 2 weeks is Holidays / Summertime.
Come and join.
Are you the winner? Then you get a $15 voucher that you can spend at our fantastic sponsor Sparkle 'N Sprinkle


Natuurlijk heb ik voor jullie een kaartje gemaakt.
Voor mijn zomerse creatie heb ik de Sun in the Sun Digital Stamp Set gebruikt. Ik heb haar gekleurd met mijn Chameleon Pens.  De tekst komt uit de Bicycles Digital Stamp Set, ik heb 'm afgedrukt op een stukje vellum. Het designpapier komt uit één van de eerste blokjes die ik ooit bij de Action heb gekocht.
Verder heeft dit kaartje niet veel uitleg nodig, denk ik.
Zoek je nog wat meer inspiratie, kom dan gerust even kijken wat mijn teammaatjes hebben gemaakt.



Of course I made a card for you.
For my summery creation, I used the Sun in the Sun Digital Stamp Set . I colored her with my Chameleon Pens. The text is from the Bicycles Digital Stamp Set. I printed it on a piece of vellum. 
Furthermore, this card does not require much explanation, I think.
Looking for more inspiration, please take a look at what my team members have made.



Graag doe ik mee met de volgende Challenge(s):
- Crafting With Friends
- Crafty Catz
- Jo's Scrap Skack
- Glitter 'N' Sparkle
- Crea Chicky,s
- 2 Sisters on the blog



Reacties

  1. Super leuke kaart, Renate. En wat een goed idee om de tekst op vellum af te drukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier krijg je echt een zomer gevoel van. Heel leuk.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zit hier met een brede smile op mijn gezicht naar jouw kaartje te kijken, Renate! Ik vind hem superleuk met een gave tekst!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat heb je een keileuke kaart gemaakt Renate,
    leuke digi en goed idee om de tekst op vellum te stempelen,
    groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fabulous card. Love the image and a great sentiment. Thanks for sharing it with us this week at Crafty Catz. Naomi x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellig zomerse kaart! Krijg gelijk trek in een ijsje :)
    Een fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke vrolijke zomerse kaart, dat geeft toch meteen een vakantie gevoel.
    Groeten, Aartjs

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een super zomers kaartje en ik herken je papier. Dat heb ik ook nog! Heel vrolijk en toepasselijk voor onze challenge, dank je wel voor je deelname.
    Groetjes Caroline DT 2istersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart is het! Zo zomers! Warme kleuren en een enig afdrukje.
    Ik ga eens kijken of ik mee kan doen.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie zomers kaartje en wat een leuke digi.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk zomers kaartje Renate!
    Heel erg mooi gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. haha, wat een leukerd ! leuke felle zonnige kleurtjes heb je gebruikt, helemaal geslaagd
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een hele mooie kaart. Mooie vrolijke kleuren en leuke digi. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Cute. Love her and the overall card design. Thanks for playing along with us this week at Jo's Fun Friday. AJ DT JSS

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Matig internet, maar ook matig weer vandaag hier in Frankrijk en daarom toch maar een poging tot een blogrondje. Van jouw kaartje kom ik wel weer in zomerse sferen ;-) Gelukkig. Mooie kleuren heb je gebruikt en de tekst op vellum geeft een gaaf effect. Bonne nuit!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een lekker vrolijk zomers kaartje
    Leuk dat je meedoet bij Crea Chicky's
    Groetjes Geertje DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Renate, allereerst vind ik je zomerse kaartje erg leuk! Bedankt dat je mijn blog heb bezocht en volger bent geworden én een leuke opmerking hebt geplaatst!! Tof dat ik nu ook jouw blog kan volgen. Een beetje late reactie van mij vanwege mijn vakantie.
    Wat toevallig dat je in het prachtige Stramproy woont, daar heb ik dertien jaar gewoond. ;-)
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ich bin dabei - Sonne, Strand und leckeres Eis! Das macht mich auch glücklich und zufrieden! :-)
    Danke, dass Du mit Deiner süßen Karte daran erinnerst, öfter mal was Schönes zu machen.
    LG und hab einen schönen Tag.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!