Gorjuss, The Ladybird.

De laatste dag van mijn vakantie doe ik het graag lekker rustig aan. Dus heerlijk op mij hobbykamertje heel ontspannen een afdrukje kleuren. Ik begon mijn Gorjuss dametje enorm te missen, daarom heeft ze een mooi ereplaatsje gekregen op mij kaartje.





De basis is een witte kaart, hierop heb ik heel donkerblauw papier gemat. Dit heb ooit gekocht bij Compen papier, zij staan altijd op verschillende beurzen en ze hebben heel mooi papier. Vaak moet je wel even goed zoeken.
De tweede laag is een laag designpapier afkomstig uit een grote blok (30 x 30) van de Action. In de lengte, heb ik een strook van dat zelfde papier (andere zijde) gemat op het mooie donker blauwe papier. Gorjuss, The Ladybird kreeg de hoofdrol op mijn kaartje. Ik heb haar deze keer weer eens gekleurd met Distress Inkt, en ook weer gemat op donkerblauw papier. Om het geheel een beetje te breken, heb om over de smalle strook een stuk jute touw gewikkeld, en van Kraft heb ik een tabje gemaakt. Hier heb ik met behulp van VersaMark en witte embossingpoeder een klein tekstje gestempeld (JoyCrafts). Een mooie, grote knoop, en de tassels (Marianne Design) Maken het geheel af.

Ik ben heel erg benieuwd naar jullie reacties.
Enne.... Psssssst, zijn jullie hier ook al eens komen kijken?

Diegene die nog vakantie hebben, wil ik graag een hele fijne vakantie wensen, geniet ervan.
En voor diegene die morgen eer mogen beginnen wil ik graag zeggen: "Al het begin is moeilijk" 😉

Tot snel
-xies- Renate.

Graag doe ik mee met de volgende Challenge(s):
- Sketch Saturday
- Creative Sketchy Girls
- 2 Sisters on the blog
- Craftliners

Reacties

  1. Wat een leukerd weer Renate en wat is ze prachtig gekleurd, de haartjes glanzen me tegenmoet!!!
    Sterkte morgen (gaat vast wel weer lukken!!).

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heimwee naar je dametje whaha. Ze passen ook helemaal hier op jouw blog en ook met Distress gekleurd is het prachtig Renate! Het is weer een toppertje geworden en je hebt je laatste vakantie dag mooi besteed! Succes weer morgen met de wekker!!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt deze dame mooi op de kaart gezet Renate. Wij hebben nog een weekje vakantie!
    Werk ze morgen en ach na een uurtje lijkt het alweer of je niet weg bent geweest.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve en leuke digi en zo mooi gekleurd. Wat een mooi papier!
    Geniet nog even van je laatste vakantiedag en succes morgen!
    Bedankt voor het meedoen bij 2Sistersontehblog.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterend kaartje Renate!
    Mooie kleurtjes en mooie details heb je gebruikt.
    Fijne werkdag morgen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal leuk geworden zo
    Mooi
    Succes met het starten op je werk
    Grtjs Martina x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik miste je dametje al bij je...maar met dit prachtige kaartje met Ladybird maak je het weer helemaal goed. Ze staat er schitterend bij!
    Veel plezier op je werk.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie kaart, Renate.
    En veel succes morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. het is een schatje! wat een leuke details op je kaart, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leukerd weer!
    Je kunt hem ook insturen voor de challenge bij Craftliners.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Renate,
    Wat een lieverdje is het toch! Heel mooi kaartje heb je gemaakt.
    En die kant en klaartjes...ik ga er zeker me aan de slag hoor. Ik moet er gewoon even rustig voor haan zitten. Wie weet in de laatste week vakantie thuis.....
    Sterkte morgen weer met werken. Voor je het weet zit je weer in het ritme.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart heb je gemaakt prachtig ingekleurd

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super mooie kaart Renate. En mijn kaartje komt er vandaag bij te staan.
    Leuk dat je meedoet bij onze challenge.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi heb je haar gekleurd en hoe goed passen de papiertjes en embellishments erbij, een erg mooi kaartje Renate!
    Als het goed is ben je alweer voor de tweede dag aan het werk, ik mag donderdag weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi, wonderful card, love your coloring. So nice!!!
    Thanks for joining us at Sketch Saturday.
    Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi Renate,
    What an adorable card and I just love your coloring thanks for joining us at Sketch Saturday.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. prachtig Gorjusskaartje Renate!
    Fijn dat je meedeed met onze challenge lint, kant, touw of parels!
    Groetjes
    Nancy DT CSG

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!