MAGYK Moana,

Hey Allemaal. Zijn jullie ook aan het genieten van een heerlijke vakantie?
Bij Cards und More gaan we niet met vakantie. Hier starten we vandaag met een nieuwe challenge.
De komende twee weken willen we graag een One Layer kaart zien.
Mijn teammaatjes en ik hebben een aantal voorbeeldkaartjes voor jullie gemaakt. Kom gerust even kijken voor wat extra inspiratie.

Hey everybody. Are you also enjoying a wonderful vacation?
At Cards und More we do not go on holiday. Here we are starting a new challenge today.
In the next two weeks, we would like to see a One Layer card. 
My teammates and I have made some cards for you. Feel free to look for some extra inspiration.




Onze sponsor voor deze challenge, Rick ST Dennis zorgde voor de digi's.  
Ik heb gebruik gemaakt van MAGYK Moana
Voor de winnaar van deze challenges geven ze 2 digi's cadeau. 

Doen jullie gezellig mee?

Our sponsor for this challenge is Rick St Dennis, who took care of the digi's.
I have used MAGYK Moana.
For the winner of these challenges, they give away 2 digi's

Do you join?

-xies- Renate.






Reacties

  1. Superleuke kaart Renate, met mooi kleurwerk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt er een leuke kaart van gemaakt Renate....mooi ingekleurd!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart, Renate.
    Voor mij zit de vakantie er al op. Als jij nog vrij bent....geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. One Layer is niet mijn sterkste kant Renate, hihi Maar jij weet er goed raad mee en heel leuk om jou tussen de DT leden tegen te komen! Het is vast een challenge naar menig hart, en ik doe gewoon de volgende keer weer mee! Wat een lekkere gekke digi
    heb je ingekleurd, gaaf gedaan!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Renate,

    Je doet me een nieuw stempelmerk kennen...ik heb heel wat in te halen :-) Zo'n toffe kaart, die heks is echt top en je kleurwerk vind ik supers!

    Liefs,

    Lins:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt de heks mooi op de kaart gezet

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou, dit vind ik een knappe kaart! Ik kan best one layered kaarten maken, maar nu even niet :-) dus denk ik dat ik hem even voorbij laat gaan.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke kaart met deze grappige afbeelding, helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart, leuke digi en prachtig ingekleurd.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leukerd Renate! Prachtig ingekleurd en erg leuke afbeelding, supermooi!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!