Gorjuss, You Brought Me Love. The Sketchy Challenges

Hey, hallo bloggers.
Inmiddels zijn we bij The sketchy challenges weer gestart met een nieuwe leuke challenge. Een hele makkelijke, deze ronde mag alles.
Voor wat extra inspiratie hebben mijn teammaatjes en ik een aantal leuke voorbeeldjes voor jullie gemaakt. Kom gerust even kijken, en doe gezellig mee.

Hey, hello bloggers.
Meanwhile, we have started a new challenging challenge at The Sketchy Challenges. A very easy, this round Anything Goes
For some extra inspiration, my team members and I have made some nice examples for you. Feel free to take a look and enjoy your stay.





Onze fantastische sponsor heeft een mooie prijs ter beschikking gesteld.
Our fantastic sponsor has made a great price available.





Graag doe ik mee met de volgende challenge(s):
- Love To Craft Challenge.
- Deep Ocean Challenge.
- Creative Moments
- Inspiration Destination

Reacties

  1. Wat een mooie en lieve kaart! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je er weer iets leuks van gemaakt met die banners en weer alle kleurtjes zo mooi op elkaar afgestemd Renate!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een Keigaaf kaartje Renate en prachtig voorbeeld,
    Lief en stoer kaartje!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaah....wat een schatje. Je hebt weer een super mooie kaart gemaakt, Renate!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een dotje op je mooie kaart Renate! Prachtig gekleurd en mooi papier!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterend kaartje Renate, stoer en lief tegelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi dit kaartje Renate, zo een lief en mooi ingekleurd stempeltje erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Renate,
    Wat een lief kaartje heb je gemaakt. Ik vind hem schattig. Die stempeltjes zijn ook enig. Ik heb er pas naar gekeken, maar helaas niet op voorraad....En ik heb er zelf 2 geloof ik....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig!
    De kaart is echt prachtig van kleur!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooi kaartje Renate! leuk zoals je de kleuren van de stempel terug laat komen in je dessinpapier, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een snoepie van een kaart! Mooi zoals je haar gekleurd hebt, ze past perfect bij de rest van de gebruikte kleuren op je kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige Gorjuss kaartje!
    Jij creeert hier echt super kaartjes mee!
    tof!!

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lieverdje. Is dit, echt een plaatje! Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super lief kaartje Renate!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Your card is darling! Thanks for joining us at Love to Craft! Challenge Blog
    Tina dt

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooi kaartje en prachtig kleurwerk.
    Fijn weekend!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!