Gorjuss, All These Words + Challengetime.

Goede morgen allemaal.
Deze zaterdag starten we weer met een nieuwe challenge bij The Sketchy Challenges.
De komende twee weken mogen jullie je laten inspireren door dit moodboard.

Good morning all.
This Saturday we start again with a new challenge at The Sketchy Challenges.
The next two weeks, you may be inspired by this mood board.




Natuurlijk zijn mijn teammaatjes en ik voor jullie aan de slag gegaan voor wat extra inspiratie.

Of course, my teammates and I have made a number of examples, for some extra inspiration.





Deze challenge wordt gesponsord door The Trinket Parlour

This challenges is sposord by The Trinket Parlour



Leuk dat je even langs kwam op mijn blog, en doe gezellig mee met onze challenge.

Nice that you came along on my blog, and join in with our challenge.


Graag doe ik mee met de volgende challenge(s):
- Kleuren met Potloden
- C.R.A.F.T Challenge
- Through The Craft Room Door

Reacties

  1. Wat heb je en aparte bloemen op je leuke kaart Renate, kan het niet goed zien maar zijn het rozetten??

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig mooie kaart! Ik heb hem even rustig zitten bewonderen. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gave rozetten op je mooie kaart, Renate!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je deze weer mooi gemaakt Renate.
    De super gave bloemen staan er prachtig bij.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooie kaart heb je gemaakt, Renate!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief kaartje met het Gorjuss dametje en de rozetten zijn echte blikvangers,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij hebt er een prachtige voorbeeldkaartje van gemaakt Renate....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi dit inspiratiekaartje met dat leuke gorjuss stempeltje Renate....leuke challenge weer...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooi voorbeeldkaartje de grote bloemen springen eruit!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart heb je gemaakt Renate. Ik ga eens kijken of ik mee kan doen. Ben wel druk aan het voorbereiden voor de wintermarkt, maar wie weet kan ik een combi doen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt Renate en je afdrukje is mooi ingekleurd! Bedankt voor je deelname bij Kleuren met Potloden.

    Groetjes, Merit en Annemarie
    DT Kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lovely creation, thank you for joining our challenge at CRAFT Challenge this week
    Jo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I love the shape of your card! Thank you for sharing it with us at Through the Craft Room Door this week.
    (hugs) Cara
    Through the Craft Room Door {Owner}
    TTCRD Challenge Blog
    My Creative Chaos {My Personal Blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow, Renate, what a fabulous card! Thanks for joining in at CRAFT Challenge.

    love Mags B x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!