KleurenKaartenTeam, Geel-Licht blauw





Vorige maand heb ik het helaas gemist, maar deze keer zijn we er weer gezellig bij. Tijdens mijn zoektocht naar leuke modelletjes kwam ik dit 'oudeje' tegen, en met wat inspiratie van de voorlaatste liftchallenge (de eendjes) kwam dit kaartje tot stand. En wat was het toch een partijtje leuk om te maken zeg. Ik heb dit dotje gemaakt voor een collegaatje wat ff niet zo lekker in d'r velletje zit. Hopelijk kan ik haar hier een beetje mee opfleuren.

Vandaag een kort berichtje. Nog snel even plaatsen voordat we gaan werken. Vanavond kom ik een kijkje nemen bij al het pracht en praal wat jullie hebben gefreubeld. Tot straks.

Ik doe mee met de volgende challenge(s):
KleurenKaartenTeam => September 2014, Geel-Licht blauw.

Reacties

  1. hij is helemaal leuk geworden ! geslaagd hoor ! dit modelletje heb ik nog nooit gemaakt, staat op mijn 'to do lijstje'.
    blij met je deelname, hopelijk ben je er de volgende keer ook weer bij,
    nog een fijne dag,
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk modelletje kaart, Renate!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Lekker frisse kleurtjes en ik vind het leuk, een anders dan anders kaartje.
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel lief kaartje Renate, een super leuk modelletje....en perfect geslaagd in die kleurtjes .......KNAP GEDAAN
    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe je het helemaal gemaakt hebt, zie ik niet helemaal, wel is het een ontzettend leuke kaart geworden met een heel mooi en apart model. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een enig model en als je van dit super vrolijke kaartje niet opfleurt dan weet ik het niet meer Renate!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartmodel heb je gebruikt. Het is een heel vrolijk kaartje geworden.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf model met wel heel vrolijke afbeeldingen, leuk gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een super leuk kaartje en een heel leuk modelletje

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou dit vind ik wel een heel mooi model kaart. Lijkt me moeilijk te maken? Hij is in ieder geval prachtig en de kleuren zo samen zijn ook super vrolijk. Zal je collega blij mee zijn. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Renate,

    Met zo'n vrolijke kaart in zulke leuke frisse kleuren, kan je collega niet anders dan zich beter gaan voelen... Er gaat er ééntje helemaal opfleuren!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie en vrolijke kaart in eenerg leuk model!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Renate, Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt zeg....schitterend ....en een leuk modelletje.
    Hopelijk knapt je collega ervan op.....zeker weten!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super leuke en vrolijke kaart, ik vind het modelletje ook heel gaaf.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gaaf modelletje! Je kaart is superleuk! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi,

    Wat een mooi kaartje. Das gewoon kei tof gedaan, super
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Renate,

    Was een super leuke kaart en het model is geweldig.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke kaart in de kleuren van het kleuren kaart team.
    Heel mooi gemaakt.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou, als je collegaatje hier niet mee op te fleuren is, dan breekt mijn klomp....wat een dotje zeg!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk! Het lijken wel vier kaartjes, maar als ik het goed begrijp en zie is het er uiteindelijk maar één. Knap gedaan, zeg! Daar moet je collega blij me zijn.
    Fijne avond, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gaaf kaartje zeg! Dat model is echt erg origineel, heel tof kaartje voor je collega.
    Gr-x-jes, Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een bijzonder model! Die ga ik onthouden! Erg leuk gedaan in deze kleurtjes!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hoi renate
    wat een leuke en frisse kaart in een erg leuk model
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ook al is het een goude oude, jij hebt er toch weer wat moois van gemaakt voor het KKT. Ik vind het een heel apart modelletje, en jij hebt er hele frisse kleurtjes bij gebruikt. Erg leuk geworden Renate. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Renate
    Wat een leuk modelletje is dit, dit is een heel vrolijk kaartje waar je zeker van opkikkert.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen

  26. Hoi Renate,

    Je hebt er een heel toffe kaart van gemaakt zeg, toppie ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Zeer leuk hoor. Ziet er ingewikkeld uit om te maken . Maar zeker leuk om te krijgen ...
    Groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Renate ,

    Wat een leuke fris kaartje voor je collega , Dat is echt een opkikkertje .
    Mooie keuren bauw en geel . .
    Groetjes , Tante Zus .

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat prachtig gedaan Renate... hele leuke kleuren en een lekker frisse kleurencombi!!!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Een erg leuke kaart en ook al is het dan een ouwetje zoals je schrijft, het is toch een erg leuk model/

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Aparte modelletjes maken een kaart al snel tot een waar feestje. Jammer dat ik er zelf vaak de tijd niet voor wil nemen, ik weer met mijn snelle kaarten haha. Ik vind dit echt heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Renate,
    ik zag dat ik nog niet gereageerd had, maar echt al wel gezien hoor.
    Geweldig mooi is ie. Prachtige kleuren en heel leuk model.
    Kan je alle kanten mee op.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Renate
    Dankje voor je reactie,s op mijn blog
    Zie net dat ik volger was geworden bij je andere blog .
    dus nu ook hier maar
    Hele mooie kaarten staan er bij je op .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Leuk model Renate. Vind dit een super leuke kaart.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Reante!
    Dank je wel voor je reactie op mijn kaarten! Vind ik hartstikke leuk!
    Jij maakt ook prachtige kaarten; deze zijn ook zo leuk. IK denk dat ik er meerdere zie of heb ik het fout? (dan...sorry!!)
    Blauw is mijn lievelingskleur; zo superleuk met stippen! En je eendje is schattig!
    Groetjes,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Dat is een spannend modelletje zeg. En je mag ook nog de kleuren kiezen, je was me net voor. geluksvogel!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een schatje!!
    Het blijft een leuk modelletje..
    Ik heb hem ook al 2 x gemaakt.
    En wat een leuke kleurencombinatie!!
    Echt super!!!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!