Toadstool

 Goede morgen.
Weer even een gezellig berichtje van mij.

Gisteren had ik lekker nog een paar uurtjes over, na het voltooien van mijn huishoudelijke verplichtingen.
Eerst met Jippe een stukje gewandeld, en nog wat geoefend voor de cursus, en toen heerlijk mijn hobbyspulletjes gepakt.
Mijn favoriete dametjes had ik al heel lang niet meer gebruikt, en daarom heeft er één een ereplaatsje gekregen op mijn kaartje. 



Ik heb het heel eenvoudig gehouden. Zo komt ze extra mooi tot haar recht,
De basis is een witte vierkanten kaart, hier heb ik een stukje designpapier op geplakt dat net ietsje kleiner is. Het designpapier komt uit een hele oude blok van de Action. Een vierkant stukje Cardstock heb ik door mijn BigShot gehaald met een malletje van Avec.  En toen was mijn Gorjuss meisje an de beurt. Ik heb haar gekleurd met mijn Chameleon Pens, en haar op een stukje Kraft geplat dat net een beetje groter is. Als afwerking heb ik nog wat blader gestanst met een malletje van JoyCrafts. De pareltjes breken het geheel een beetje.

Ik wens jullie een fijn weekend, en tot snel.

Graag doe ik mee met de volgende Challenges.

Reacties

  1. wat een juweeltje van een kaart, (komt vast door de pareltjes).
    zo mooi ingekleurd..prachtig.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa, daar is het Gorjussje weer. Wat heb je haar mooi gekleurd en er een heel leuke kaart mee gemaakt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje heb je gemaakt, Renate!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Liebe Renate, was hast du für ein schöne Karte nach unserem Sketch gearbeitet, sie gefällt mir sehr! Hab vielen Dank, dass du sie uns bei Paperminutes zeigst!

    Liebe Grüße -
    Heidi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful, Renate! Your coloring is so rich and bold for this sweet image, and I love that background paper! Thanks so much for playing at Retro Rubber!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk weer eens een gorjuss stempel. Je ziet ze niet zo heel vaak en ook bij mij komen ze niet zo vaak te voorschijn. Ze komt heel mooi tot haar recht op deze "eenvoudige" kaart,
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love your colour combo and lovely image as well. Nice design. Thanks for playing along with us over at PFM this week.
    Love n hugs
    Marie, DT PFM

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thanks for joining in our challenge at Passion for Markers this week, I love the image and your textured embellishments.
    Lorraine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Loving your card Renate. The girl is so sweet and your colouring is perfect. The paper and embossed panel look fantastic. Thanks for sharing with us at Passion for Markers this week. Hugs, Denise x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je weer eens langs kwam bij mij en ik zie hier weer een dot van een kaart met een Gorjuss dametje, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah, wat een dotje! En zo mooi ingekleurd. Leuk dat je weer eens langskwam, alhoewel ik ook een tijd niet bij jou langs ben geweest. Ik volg je wel, net nog even gecheckt, maar dan tref ik je toch niet in mijn leeslijst (die ik overigens niet elke dag bijhoud). Nou ja, hoe het ook zij, we hebben elkaar weer gevonden! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Renate,
    het is een heel leuk kaartje. Die gaatjes stans heb ik ook, nog niet gebruikt, maar wat een leuk effect. Je hebt het dametje ook weer heel mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is one of my all time fave stamps! Love how you have coloured her. And I really love the mix of patterns and textures. Thanks for joining us at Retro Rubber this time. Claire DT

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!