KKT. 1e fase.




Tja.... Hoe ga ik dit uitleggen. Gisteren, na de huishoudelijke verplichtingen ben ik vol goede moed begonnen aan mijn kaartje, en ik had er zin in. Ik had een leuk modelletje in mijn hoofd zitten, onder het genot van een lekkere warme kop koffie nog even een paar uurtjes lekker aan de freubel. Dan tussendoor het avondeten nog even maken, (en eten natuurlijk) en daarna de laatste details op mijn kaartje maken. Maar het ging al fout bij het kopje koffie, Na ruim 9 jaar heeft mijn oude vertrouwde Krups er de brui aan gegeven. En mijn dag gaat nou eenmaal niet van start voordat ik  's morgens  mijn bakkie pleur heb gehad. Na het eten dus maar een tripje naar Roermond gemaakt voor een nieuwe. Nog niet zo'n ramp, gaan we daarna nog wel ff wat knutselen. Ook dat feestje ging niet door.  We waren bijna terug in Weert en zagen een stukje verderop allemaal blauwe lichten flitsen, politiemotor dwars op de weg en in de verte kwamen er nog meer blauwe lichten aan gereden. Geen probleem, dan nemen we de toeristische route. Ook hier kwamen we niet veel verder, weer blauwe lichten, en een wegversperring. #@!%^*#!!!% (niet voor herhaling vatbaar). We moesten over naar plan C, terug rijden naar de snelweg, en heel ver om rijden. Dus jullie snappen wel dat mijn zin, en mijn tijd waren gezakt tot zwaar beneden peil. Morgen ga ik weer verder met mijn kaartje, en kan ik hopelijk jullie het eindresultaat laten zien.


Natuurlijk kom ik vanavond wel even bij jullie pracht en praal spieken. Tot straks.

Reacties

  1. Hopelijk kom je vandaag we aan knutselen toe!
    't is de laatste tijd nogal vaak raak rondom weert vind je niet?

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Renate,
    zo grappig te lezen: de een heeft pech en de ander geluk met deze kleurencombi. Zelf zit ik er tussenin (zul je wel lezen als je op mijn blog bent)......Maar leuk dat je het even meldt, dan kom ik zeker terug. Het belooft al wel wat!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het begin ziet er goed uit, ik twijfel niet aan een leuk resultaat, succes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ligt klaar, we gaan het dus nog zien wat je ermee gaat doen:)
    Wat een omwegen, je moest wel wat overhebben voor je bakkie! Wat was er nou aan de hand?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een pech verhaal Renate....en inderdaad je moet wat over hebben voor een lekker bakkie troost....Maar al goed dat jullie zelf niet erbij betrokken zijn geweest....Ik ben benieuwd naar de uitwerking van je plannetje....

    groetjes en een fijne woensdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Renate,

    Geef de moed niet op... Die kaart komt er wel... Er zijn inderdaad zo van die dagen... Ik hou je blog in de gaten de volgende dagen... Succes!
    Blogger heeft kuren gehad, mijn deelname is niet bij Martina terecht gekomen. Vond de kleurkeuze heel fijn, en heb ook meegedaan, al staat mijn naam niet bij de deelnemers, dus kom maar langs hé!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Renate,
    ben benieuwd hoe je kaartje gaat worden en soms heb je van die dagen, dan zit alles tegen,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi renate
    ja soms als je dingen in je hoofd hebt om te doen loop alles mis, maar bij het zien van al die delen ben ik wel nieuwsgierig geworden wat je er van gaat breien:-))
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou dat zat inderdaad een beetje tegen bij jullie!! Soms heb je dat en dan gaan er dingen niet zoals gepland. Jammer, volgende keer beter dan maar. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Renate,

    Wat een pech voor jullie zeg en jammer dat je, je kaart niet af kon maken ben wel nieuwsgierig naar het eindresultaat dus wordt vervolgt.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij komt vast wel klaar en nu helemaal met een kop koffie erbij uit je nieuwe apparaat! Groetjes, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat kan het dan soms tegen zitten zeg!
    Ben wel benieuwd naar het eindresultaat.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het resultaat krijgen we vast nog wel te zien. Je hebt wel een lekker bakje koffie.

    groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hahaha, het zat je niet mee gisteren! Gelukkig vandaag wel koffie en het kaartje houden we te goed, toch?'

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Soms heb je van die dagen dat alles tegen zit, ben benieuwd naar fase 2.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat sneu voor je Renate....maar hopelijk zien we morgen wel je kaartje verschijnen!
    Iets komt nooit alleen he....als er een ding tegen zit op een dag....volgt er meer!
    Lief van je dat je alvast bij iedereen komt kijken....top!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Renate, we wachten gewoon nog even...gelukkig wel aan de koffie!
    Fijne avond, groetjes Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Tja zo hebben we allemaal wel eens wat, ik dacht gisteravond dat het woensdag was en om 9 uur 'avonds haastig mijn kaart nog gauw posten.
    Om er kort daarna achter te komen dat het nog maar dinsdag was, dus maar weer verwijdert en vandaag opnieuw gepost.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Soms lopen de dingen anders dan we willen maar ik weet zeker dat je kaartje wel mooi wordt.
    Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een verhaal, tsja zonder kopje koffie functioneer ik ook niet hoor en ze zeggen al het goede en slechte komt in drieën. Ben benieuwd, hoe je kaartje eruit gaat zien.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Renate
    Wat een gedoe was dat maar gelukkig kan je nu weer genieten van je bakkie leut en je kaartje in wording ziet er al erg leuk uit.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je hebt in ieder geval je bakkie leut...wel een heel gedoe en dan geen freubeltijd...wel balen....maar voor morgen meer succes gewenst! Het ziet er al verrassend uit!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een pech, Renate! Je hebt soms van die dagen... Maar ben heel benieuwd hoe je kaartje zal gaan worden!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een pechdag, hopelijk lukt het je vandaag allemaal wel.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Jee, het mocht dus echt niet meezitten!! Kan me voorstellen dat het kaartje is blijven liggen...
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jeetje het zat dus niet echt mee. Hopelijk zien je we nog wel een keer het eind resultaat.
    Liefs Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat een pech! ben benieuwd hoe je kaartje er uiteindelijk uit komt te zien. Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oef, soms zit het mee en die dag alleen maar tegen, giechel, sorry, geen beter vermaak dan leedvermaak. Ik vergat mijn kaartje, komen we gewoon bij elkaar kijken. Ik heb het er nu opstaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Balen is dat, echt vette pech! We zien vast binnen kort het eind resultaat.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  30. hoi Renate
    Wat een superleuk kaartje he je gemaakt met de kleuren van KKT.
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!