Tuindiertjes.

Vanmiddag was ik al even online op mijn andere blog. Daar heb ik de eerste winnaar van mijn eerste uitdaging bekend mogen maken. Dat was voor mij al een uitdaging op zich. Er waren toch al 6 deelnemers, die lekker out of the box zijn gegaan met de welbekende boekjes. Dank jullie allemaal voor de vele positieve reacties op deze uitdagingen.
De 2e uitdaging is inmiddels gestart, en ik nodig jullie allemaal uit om weer lekker aan de slag te gaan, en de durfal in je los te laten. Mochten jullie hier nog vragen over hebben, dan beantwoord ik ze met heel veel liefde en plezier.

Later op de middag ben ik nog even mijn hobbydomein in gekropen, en heb ik dit kaartje nog gemaakt.



Nu hoor ik jullie denken "Renate, gaat het wel goed met je?"
Ja hoor, ik voel me prima. Vandaag heb ik een klein uitstapje gemaakt. Mijn oh zo geliefde Gorjuss dametje heb ik even opzij gelegd. Maar niet getreurd, ze komt snel weer terug.

Ik ben gestart met een donker blauwe basiskaart. Hierop heb ik een stukje designpapier geplakt dat net een paar millimeter kleiner is. Het papier komt uit al een wat ouder blokje van Marianne Design. Om het kleurrijke geheel een beetje te breken heb ik hier een stukje donker blauw Cardstock op geplakt. Het designpapier van de volgende laag komt uit het zelfde blokje. Vervolgens heb im van Kraft een soort van schutting gemaakt, de klimop die erover loopt heb ik gemaakt met een malletje van Marianne design. De grappige rupsjes (bij mij zijn het meer piertjes geworden 😕)zijn ook van Marianne design, ik heb ze gekleurd met Distress inkt.

Ik ben heel erg benieuwd wat jullie van mijn 'uitstapje' vinden.
Tot snel.

Graag doe ik mee met de volgende challenge(s):
- Cards und More
- The Paper Shelter
- Fairy tale challengeblog
- Marianne Design Challengeblog
- Mojo Monday


Reacties

  1. Wat een leuke kaart met die grappige tuindiertjes van je, Renate. Leuk zoals je de schutting hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Renate,
    je kaartje is echt heel leuk! Even een uitstapje moet toch kunnen?? En volgens mij zijn het toch ook vaak wormen in een appel? Of niet? Maar deze zien er wel vriendelijk uit.
    Ik ga nog even op je andere blog kijken. Ik had er gewoon te weinig tijd voor.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je uitstapje is prima gelukt, hele leuke kaart met de wormpjes, zeker met het plaatje op de rozet. Je kaart voor Be Challenged is prachtig, mooi papier en een mooie Gorjuss. Een heel karwei met al die lettertjes. Fijn dat je ontdekte waarom het kleuren niet zo goed ging. Ik vind het ontzettend lastig dat kleurwerk.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik dacht eerst al dit is geen Renate kaartje haha. Dus daarmee ga je ook out of D
    The box! Super leuk zeg, ik hou er wel van om juist ook andere dingen te doen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen, hihihi, moest ook even kijken of jij het wel was :)
    Gezellig kaartje hoor!
    Succes met je andere blog, zelf heb ik volgens mij geen boekjes.
    Alvast een fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A rather pair of cute images and I love the whole design of your card. Thanks for joining us at TPS, good luck with the challenge. hugs Shirleyxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje echt lief en mooi gedaan met de beestjes Renate! Groetjes. Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart heb je gemaakt Renate.
    Ik ken de stempel niet, maar je schrijft dat hij wel van MD is.

    Groetjes, Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik herkende de schets van Mojo Monday meteen. Ben er vandaag ook mee bezig geweest maar het wilde bij mij niet lukken.
    Jouw kaart vind ik mooi.Die wormpjes of rupsjes doen zich heerlijk te goed aan de appel.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk kaartje! Grappig dat de rupsjes terugkomen, zowel in de appel als daarnaast. Mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooi kaartje Renate...zo leuk met die rupsjes ...maar vervelend als ze in en de appel zitten waar je net een hap van wil nemen...Super leuk gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg leuk kaartje!
    Deze wormpjes zijn wel erg lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lief kaartje en schattig zijn de rupsjes, al hoef ik ze niet in mijn appeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Cute images!! Thanks for joining us at Mojo Monday :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Uitstapjes zijn altijd leuk. Grappige wormpjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk bedacht deze tuinkaart.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Thanks for showing your beautiful card for the fairytale-challenge.
    It looks like a great party inside the apple.
    hugs
    mamapia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. What a lovely and funny card! I love the frame you have created arround the worm. Is that a die? Thank you for joining us at Fairy Tale Challenge. Have a lovely day! xx Bianca DT

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!