The Sketchy Challenges, Challenge #138, Sketch



Goede avond allemaal.
Deze avond zijn we bij The Sketchy Challenges gestart met een nieuwe challenge.
De komende twee willen we graag een kaartje zien waarbij gebruik is gemaakt van deze sketch, die Melanie voor ons heeft gemaakt.

Good evening everyone.
This evening we started a new challenge at the Sketchy Challenges.
The next two we would like to see a card using this sketch, which Melanie made for us.





Mijn teammaatjes en ik hebben natuurlijk weer een aantal mooie voorbeeldkaartjes voor jullie gemaakt. Kom gerust even kijken, wat mijn teammaatjes hebben gemaakt.
We hebben ook weer een fantastische sponsor. Kit and Clowder stelt een mooie prijs beschikbaar. Dus doe gezellig mee.

My teammates and I of course have made some nice example cards for you. Come and have a look, what my teammates have made.
We also have a fantastic sponsor. Kit and Clowder makes a nice price available. So join in


Graag doe ik mee met de volgende challenge(s):
- Artistic Inspirations
- Penny's Paper-Crafty Challenge
- Through The Craft Room Door
- Digi Choosday
- Scrapbook Stamp Society
- Make My Monday
- Addicted to Stamps
- Crafty Sentimenst Design
- Use Your Stuff
- Crafting from the heart
- The Crazy Challenge







Reacties

  1. Gaaf kaartje heb je gemaakt! De sketch is ook leuk. Wie weet waag ik me er aan.
    Maar ja, ik ben nu druk met kant en k(l)aartjes, hihihi....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke uitwerking van de sketch, Renate!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave kaart Renate en wat een leuke sponsor hebben jullie deze keer.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A great card. I love it! Thank you for joining us at Make My Monday. Sian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie voorbeeldkaart heb je met deze sketch gemaakt, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lief kaartje Renate voor de nieuwe challenge! Leuke schets is dit ook, ik ben zeker van plan weer mee te doen. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous card!Thanks for joining us at ScrapbookStampSociety Challenge.
    Good luck and hope to see you again.Gr.Kaija Dt-member

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie uitvoering van de sketch!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje Renate, je hebt de sketch mooi verwerkt.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schatje bedankt voor het meespelen bij de Scrapbook Stamp Society en veel geluk gr Monique DTmember

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lovely card.
    Thanks for joining us at Digi Choosday
    Julie T

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lovely! Thanks for joining us at Crafty Sentiments Designs this week. We look forward to seeing you again next time. Hugs Beatriz DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gaaf kaartje, mooi in deze kleuren! Ik heb toevallig net een cursus Copics achter de rug bij Kit and Clowder.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous card Renate, love the image and your fab details too :o) Hugs, Lisa x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Thank you for playing with us at Penny's Paper Crafty Challenge.
    Hugs,
    Jill ~ DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. love your card design - thanks for playing along at the Addicted to Stamps and More Make your Mark Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  18. prachtige kaart Renate
    Bedankt voor het meedoen bij
    {ScrapbookStampSociety DT Member}
    Succes en hopelijk tot de volgende keer..

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  19. A lovely card! Thanks for joining us at Make My Monday.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Lovely image and coloring and beautiful design...thank you for joining us at ATSM challenge
    Željka DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik keek nog even rond op je blog en zag dat ik heel veel moois heb gemist tijdens mijn afwezigheid!
    Bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een hele mooie kaart weer.

    Fijne dag , geniet van het zonnetje als dat kan
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!