The Sketchy Challenges. Challenge #143, Sketch or Anything Goes

Goede morgen allemaal.
Vandaag is het de beurt aan team A om een nieuwe challenge aan te kondigen bij The Sketchy Challenges.
De komende 2 weken mogen jullie aan de slag gaan met een super leuke Sketch, die mijn teammaatje Veronique. Vindt je het moeilijk om met een sketch te werken, geen probleem, want alles mag.




Good morning all.
Today it is the turn of team A to announce a new challenge at The Sketchy Challenges.
The next 2 weeks you can get started with a super cute Sketch, which was made by my team mate Veronique. Do you find it difficult to work with a sketch, no problem, because everything is allowed.


Reacties

  1. Leuke kaart en de sketch is ook gaaf!
    Ik ga weer proberen mee te doen. Weet je al iets over de challenge kant en k(l)aartjes? Is een privacy verklaring zoals ik hem heb niet genoeg?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie kaart heb je nav de sketch gemaakt, Renate!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief en mooi kaartje, Renate!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave kaart heb je met de leuke schets gemaakt Renate!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Renate

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart heb je gemaakt en ook de sketch ziet er fantastisch uit.
    Mooi gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart is het geworden, de sketch is leuk, ik heb hem opgeschreven. Ik hoop dat het lukt. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!