Papercraft Challenges, Challenge #16, Christmas in July

Vandaag zijn we bij Papercraft Challenges weer gestart met een nieuwe challenge. De komende 2 weken willen we jullie graag een handje helpen met kerstkaartenstress, het thema is namelijk Christmas in July.
Mijn teammaatjes en ik hebben natuurlijk weer een paar leuke voorbeeldjes voor jullie gemaakt. 
Voor de winnaar hebben we een leuke verrassing.

Today we started a new challenge at Papercraft Challenges. The next 2 weeks we would like to help you with Christmas card stress, the theme is Christmas in July.
My teammates and I have of course made a few nice examples for you.
We have a nice surprise for the winner.





Reacties

  1. Leuk kerstkaartje heb je gemaakt. Zit bij mij nog totaal niet in de planning hoor, zit volledig in de zomermood.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Renate,
    wat een lief kaartje. Ik kan meedoen, want elke zaterdag tot de 31e december plaats ik een kaart als DT lid en ik heb ze op 1 na allemaal al klaar. Dus je ziet de mijne wel verschijnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kerstkaart heb je gemaakt, Renate!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke kerstkaart heb je gemaakt Renate. Leuk die fleurige kerstballen op de achtergrond en het meisje is zo mooi ingekleurd...top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely image and a very pretty card :o) Hugs, Lisa x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. goed idee, ik maakte er nog helemaal geen. jij wel, een leukerd ook.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!