Een leuk nieuwtje.

Iedereen heeft wel zo'n creatieve oom, tante, neef, nicht, of ander familielid.
Zelf heb ik een hele creatieve tante en vroeger als klein meisje ging ik na school regelmatig een middagje bij haar knutselen.
Nu zoveel jaren later is ze nog steeds erg creatief in het maken van kaartjes. 2 keer per jaar bezoeken we samen de Knotsgekke Kaartendagen in Den-Bosch, dit beschouwen we ook echt als ons uitje.
Al een paar jaartjes is ze aan het prakkedenken of ze misschien een eigen blog wil beginnen. Nu heeft ze al een paar keer met succes meegedaan met een challenge, (waar ze via de e-mail een kaartje kan insturen) en nu heeft ze de smaak te pakken.
Deze middag heb ik haar een handje geholpen, en is haar eigen blog een feit geworden.
Ik zou het heel erg leuk vinden als jullie haar blog een bezoekje zouden brengen, en misschien wel volger te worden.
Hier kun je haar blog vinden.




Reacties

  1. Leuk, ik ben al bij haar langsgeweest en volger geworden.
    Van waar die speciale naam ?
    Als Belg versta ik dat niet.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Krek wa'k wô, betekent precies wat ik wil, in het Brabants.
      Deze tekst hebben mijn oom en tante heel groot op het huis staan. :o)

      Verwijderen
  2. Natuurlijk ben ik even wezen kijken (en bewonderen) en ook meteen volger geworden.
    Lijkt me leuk om zo'n creatieve tante te hebben!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zo'n creatieve tante. En wat gezellig om samen aan de freubel te gaan of naar een beurs. Ik ga zo eens even bij haar kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Renate, wat leuk dat je je tante hebt geholpen met blog. Ik ben gaan kijken en ze liet al meteen een mooie kaart zien. Leuk om zo samen de hobby uit te breiden :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk om samen een hobby te delen!
    het blog van je tante heeft een mooie start gemaakt!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ik ben volger geworden bij je tante hoor! Veel te leuk, nieuwe bloglandbewoners! En volgens mij was ik haar al eens tegen gekomen bij challenges van de Egel. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk om je tante te promoten, ik ben al geweest hoor! Groetjes, nellleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat leuk om zo'n tante te hebben. Ik ben zo'n tante voor mijn nichtjes en neefjes ;-).
    Ik ben volger geworden hoor!! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is leuk Renate, om zo'n tante te hebben. Niets leukers dan je hobby te delen hè, ik ga even bij haar langs.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellig! Natuurlijk even gekeken én volger geworden.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo leuk dat je al zo lang met je tante creatief bezig bent. Ik heb haar eerste kaart al bewonderd en ben volger geworden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahaha, volgens mij is de Challenge Steelsteekje waar je het over hebt.
    Laat dat nou mijn leuke challenge blogje zijn voor borduurkaarten.
    Heel erg leuk en lief, dat je dat voor je Tante doet.
    Ze maakt mooie Borduurkaarten.
    Nu kan ik ook haar andere kaarten bewonderen.
    Lieve groetjes Crealientje/Steelsteekje/Isolina. (Het lijkt heel wat, hahaha)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!