Cuddle in a cup.


Hey Allemaal.
We zitten nu ongeveer halverwegen de maand, het het is de hoogste tijd dat we jullie even een geheugensteuntje gaan geven voor onze lopende challenge bij The Sketchy Challenges.
Teammaatje Maja heeft een super leuke sketch gemaakt, en natuurlijk hebben we ook een paar voorbeelden gemaakt.
onze fantastische sponsor stelt een leuke prijs beschikbaar.


Hey everybody.
We are now about halfway through the month, it is high time we gave you a reminder for our ongoing challenge at The Sketchy Challenges.
Team mate Maja made a super nice sketch, and of course we also made a few examples.
our fantastic sponsor makes a great prize available.


Ik had een filmpje gemaakt van het kaartje, maar helaas lukt het me niet om het hier op mijn blog te plaatsen.

I had made a video of the card, but unfortunately I am unable to post it here on my blog.





Graag doe ik mee met de volgende Challenge(s):

Reacties

  1. Wat een leukerd deze kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel lief kaartje heb je met die leuke sketch uitgewerkt Renate zo een mooi ingekleurd stempeltje erop...
    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart is dit geworden, Renate!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke kaart met de donut en wat een schattig meisje die je prachtig inkleurde.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje met een prachtig ingekleurd stempeltje!
    Leuke sketch.
    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje, Renate.
    Zo mooi ingekleurd, dat leuke dametje.
    Fijn weekend ,
    Groetjes, Tante Zus

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ontzettend leuk kaartje Renate. De challenge stat op mijn lijstje. Nog even een momentje zoeken en ene gelegenheid mar de sketch vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke kaart, Renate.
    Mijn inzending staat er al bij.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!