Papercraft Challenges, Challenge #38, For man and Boys.

Hey allemaal.
Vandaag zijn we bij Papercraft Challenges weer gestart met een gloednieuwe challenges.
De komende 2 weken willen we graag een kaartje zien met het thema "voor een man, of een jongen".
Mijn teammmaatjes en ik hebben weer onst uiterste best gedaan, om een paar leuke voorbeeldjes voor jullie te maken.

Hey everybody.
Today at Papercraft Challenges we started again with a brand new challenge.
The next 2 weeks we would like to see a card with the theme "for a man or a boy".
My teammates and I have done our utmost to make some nice examples for you.



Graag doe ik mee met de volgende challenge(s):
- Scrapping4fun
- Dream Valley Challenges
- Ally's Angels
- Digi Choosday

Reacties

  1. Wat een leuke mannenkaart, Renate!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke ,Grappige mannenkaart Renate.
    Ga kijken of ik mee kan doen.
    Groetjes, tante Zus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihihi, wat een grappige chef!!Leuke kaart!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super geinig kaartje, mooi gedaan.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuk kaartje heb je gemaakt! Ik ga eens kijken of ik weer mee kan doen. Altijd leuk om wat mannenkaartjes in voorraad te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat een stoere vent op je leuke kaartje. Gaaf gedaan!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is so cute! Lovely card
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!