Papercraft Challenges, Challenge #44, Stripes

Hey allemaal.
Vandaag zijn we bij Papercraft Challenges weer gestart met een gloednieuwe challenges.
De komende 2 weken willen we graag een kaartje zien met het thema "Strepen".
Mijn teammmaatjes en ik hebben weer onst uiterste best gedaan, om een paar leuke voorbeeldjes voor jullie te maken.

Hey everybody.
Today at Papercraft Challenges we started again with a brand new challenge.
The next 2 weeks we would like to see a card with the theme "Stripes".
My teammates and I have done our utmost to make some nice examples for you.




Grab the Badge


Graag doe ik mee met de volgende Challenge(s):

Reacties

  1. Een hele leuke voorbeeldkaart voor de challenge heb je gemaakt Renate.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje heb je gemaakt. Toevallig ben ik vandaag lekker bezig geweest en het een kaart met strepen gemaakt! Die ga ik linken straks, denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had je mooie voorbeeldkaart al op het challengeblog gezien, Renate. Het is een plaatje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuke kaart heb je gemaakt, Renate!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kei leuk kaartje Renate.
    Ga weer mee doen met de challenge.
    Groetjes tante Zus

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very cute! Thank you for joining the Paper Craft Crew this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely layout and adorable image! So glad you joined us at Creative Knockouts!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a sweet little image and a fantastic sketch! Thanks for sharing this with us at Retro Rubber this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love how you combined the image with the elements of the sketch. A wonderful card! Thanks for playing along with our Paper Craft Crew challenge - hope to see you again soon :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!