Papercraft Challenges, Challenge #52, Christmas



Hey allemaal.
Vandaag starten we bij Papercraft Challenges weer met een nieuwe challenges.
Ik dank dat de meeste van jullie de kerstkaarten wel al verstuurd hebben, maar wij gaan nog even lekker door. Het thema voor de komende 2 weken is Kerst.
Voor de nodige inspiratie, hebben mijn teammaatjes en ik een paar voorbeelden voor jullie gemaakt.
Onze eigen Elisa heeft een leuke prijs voor de winnaar.

Hey everybody.
Today we start at Papercraft Challenges  with a new challenge.
I think most of you have already sent the Christmas cards, but we will continue for a while. The theme for the coming 2 weeks is Christmas.
For the necessary inspiration, my team mates and I have made some examples for you.
Our own Elisa has a nice prize for the winner.








Grab the Badge



Graag doe ik mee met de volgende challenges:
- Sketch Saturday
- Simon Says, Monday challenge
- Try it on Tuesday
- Paperminutes
- Scrapping 4 fun

Reacties

  1. Wat een gaaf voorbeeld kaartje voor de challenge Renate een prachtig geheel en je geborduurde bloem steelt de show!!! Ik heb genoeg kerstkaarten, maar geen straf om nog even door te gaan!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart, Renate. Het gewei staat het Gorjuss meisje erg lief. Je hebt haar mooi ingekleurd.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This Christmas card is very original and different, I like all the layers you've added and stamp is fantastic, thanks for joining us at the Try it on Tuesday's challenge. Hugs, María.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kerstkaartje voor de challenge Renate.
    De Gorjuss heeft een leuk kerstgewei op haar hoofd.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I do like the gorjuss girls but I have a collection of them that I've never yet used! Nicely coloured, with lots of embellishments.
    Thank you for joining Try it on Tuesday's Christmas is coming challenge.
    Cath x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend gaaf kaartje! Tof dat je de bloem geborduurd hebt...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart Renate! Mooi gekleurd en die bloem is ook gaaf! Maak jij de tekst met dubbelzijdig plakband vast?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Na, du hast ja ein niedliches Renntier eingefangen!
    Danke, dass du deine schöne Weihnachtskarte bei Paperminutes zeigst.

    Liebe Grüße -
    Heidi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje Renate, ik heb ook nog een kerstkaartje wat ik niet geplaatst heb dus als ik eraan denk doe ik ook mee!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattig kaartje, lieve afbeelding, mooie borduursels op je bloem en een leuke tekst!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie kaart en zo mooi het borduursel in de bloem. Schattig kerstplaatje van het Gorjuss meisje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lovely card! The little girl image is so sweet with her anklet head dress 😀. Thanks so much for joining in the fun at Try it on Tuesday! Hugs, Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kerstafbeelding heb je gebruikt. Het levert een hele leuke kaart op.
    Fijne dagen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!