100% Happy

✔ Wasmachine draait.
✔ Huis gepoetst.
✔ Vaatwasser uitgeruimd.
✔Cappuccino. ☕

Hey Allemaal.

Hier ben ik weer eens met een gezellig berichtje. Even een kleine update over wat er op dit moment speelt in mijn wereldje, terwijl onze Boef 🐰 zojuist heeft besloten zwaar te protesteren, omdat ik hem heb terug gezet in z'n kooi

De rust ie wedergekeerd in huize Patrick-Renate.
In januari is Patrick terug gegaan naar z'n 'oude' baas. Hij heeft een jaartje bij een ander bedrijf gewerkt, eigenlijk om te ervaren hoe het op een andere plaats is. Helaas is dit 'uitstapje' niet zo goed bevallen, en heeft hij na onze vakantie, in september, besloten om weer terug gegaan naar zijn oude vertrouwde plekje.
Gelukkig is hij daar weer van harte welkom, en kon hij zonder problemen weer terug komen.

Ook zijn we in januari begonnen met de renovatie van de badkamer en toillet. We zaten al een aantal hier tegenaan te hikken, maar het moest nu echt gaan gebeuren.
We hebben zelf al een aantal klussen gedaan in huis, maar van die badkamer... daar durfde we zelf toch niet aan te beginnen.
Na 3,5 loodgieters, tegelzetters, en andere vakmannen over de vloer te hebben gehad is deze klus dan eindelijk ook geklaard.
Vakmensen moet je goed in de watten leggen, dus had ik altijd een grote kan koffie voor ze klaar staan. Ook de cup a soup, thee, en de mini marsjes werden goed genuttigd. Ik vind het altijd zo vreemd als die mannen in hun busje hun boterhammen zitten te eten, dus ze mochten van ons gewoon binnen eten. En dat werd duidelijk gewaardeerd.
Op de laatste dag, toen alle werkzaamheden waren afgerond hebben de mannen van het installatiebedrijf nog een uurtje bij ons aan tafel gezeten om gezellig een kop koffie te drinken.
We zijn nog aan het wachten op onze douchedeur, dit is maatwerk dus dat kan nog wel een paar weken duren. Gelukkig kunnen we wel douchen, het spettert alleen iets meer.

Natuurlijk ben ik begin februari weer gezellig een dagje naar de Knotsgekke Kaartendagen geweest, met tante Zus, en daar zijn weer de nodige leuke hobbyspulletjes aan de vingers blijven plakken.
Tussen alle dingen door heeft ook mijn laptop nog besloten om er mee te stoppen, dus daar hebben we een nieuw exemplaar van moeten aanschaffen. 😕

Dus ik ben weer 100% Happy.


Afgelopen weekend heb ik carnaval gevierd vanuit mijn hobbykamer. Voor dit kaartje heb ik me laten inspireren door de huidige challenge bij de Egel, en ik was er heilig van overtuigd dat de hexagon mallen stiksteekrandje hadden... nou, mooi niet dus... Maar ik had dit ontwerp al helemaal in mijn hoofd zitten, dus ben gewoon lekker aan de slag gegaan.

De basis is gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo, en die heb ik uit Kraft gemaakt. Uit een blok van Craft Sensations (Action) heb ik de vorm gesneden die net een stukje kleiner is. Ook de verschillende hexagons heb ik gemaakt met mallen van Craft Sensations. Het papiertje met Tweed motief komt uit een blokje van Boekenvoordeel. Het ribbelkarton heb ik volgens mij ooit bij de Liddle gekocht. Onder aan het kaartje heb ik 2 strookjes washitape geplakt.
De tekst is gemaakt met een stempeltje van Maya Road. En natuurlijk mag mijn favoriete dametje niet ontbreken. Ik heb haar gekleurd met mijn Chameleon pens. Haar vleugeltjes heb ik bewerkt met Stickles.

Sinds deze week lukt het me weer om in de avond een blogrondje te maken, dus tot snel.

Graag doe ik mee met de volgende challenges:
- The Sisterhood of Crafters
- The Paper Shelter
- Aud Sentiments Challenge Blog
- My Time To Craft
- Ally's Angels


Reacties

  1. Wat een prachtige kaart Renate!
    Je hebt lekker alles weer op orde in huis.
    Wij hebben ook net de bovenverdieping een verfje gegeven...ziet er weer picobello uit!
    Groetjes diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Renate.
    Zo mooi ingekleurd.
    Groetjes tante Zus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful creation ... great job! Thanks so much for joining in the fun at our Sisterhood of Crafters challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    SISTERHOOD OF CRAFTERS
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan me voorstellen dat jij je helemaal happy voelt, Renate.
    Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt met mooi DP en leuke stansen. En wat heb je je favoriete meisje super ingekleurd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Stiksteekjes of niet....het is een mooie kaart geworden.
    Fijn dat de verbouwing weer achter de rug is. Nu lekker genieten van de badkamer.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wow she really pops. Thank you for entering our Challenge at Aud Sentiments Challenge Blog https://audsentimentschallengeblog.blogspot.com/
    Regards
    Mel DT
    https://melgeecrafts.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Reante,
    'wat gezellig weer zo'n update! Fijn dat de badkamer klaar is, dat je laptop vervangen is en je met tante Zus naar de KGK bent geweest!
    Je kaart is trouwens heel leuk. Jammer dat de stikrandjes er toch niet op zitten... grappig he, dat je soms overtuigd kunt zijn van ieyw en dat het dan niet zo blijkt te zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat Patrick weer naar zijn oude werkplek terug kon en ook super dat de verbouwings werkzaamheden achter de rug zijn. Je hebt weer een supermooie kaart gemaakt met het lieve meisje, leuk model en mooie kleuren,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat heel die verbouwing er nu op zit, is toch altijd een heel gedoe in huis. Bij de Action heb je klem roedes waar je een douchegordijn aan kan hangen, misschien handig tot de douchedeur er is. En super dat Patrick het weer lekker naar z'n zin heeft bij z'n oude baas.
    Hele gave kaart, hele mooie kleurencombinatie en wat heb je je dametje prachtig ingekleurd.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A beautiful card, Renate. Love it! Welcome to my blog too.
    Thanks for playing with us at Ally's Angels. Good Luck!
    DT-Mariann

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super cute~cute card and fabulous design! Thank you for joining our challenge at The Sisterhood!
    Diane TSH DT {Nellies Nest}

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een verhaal Renate en wat zijn jullie druk geweest met van alles! Heerlijk ook een nieuwe badkamer en ja werkmannen moeten gewoon in huis iets kunnen eten en drinken, helemaal mee eens. Je stikrandjes zijn niet gelukt maar je kaartje is prachtig geworden gaaf bijen meisje je gorjuss stempel en alles past super bij elkaar! Veel plezier weer met je laptop en fijn weekend hoor!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Simply stunning card!
    So happy to see your entry at My Time To Craft.
    We love to see everyone’s work.
    Good luck, do come back again!
    Hugs, Jackie DT member x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Laat ik beginnen met je kaart, die is erg leuk. De stempel heb je ook mooi ingekleurd.
    Wat heerlijk dat de verbouwing grotendeels achter de rug is, wat kun je daar dan van genieten hè. En als je niet naar je zin werkt dan word je daar niet gelukkig van. Fijn dat Patrick naar z'n oude baas terug kon. Soms moet je ook even afstand nemen van iets om het te ervaren nietwaar? Toen onze badkamer verbouwd werd heb ik de mannen ook verwend hoor en ook gewoon bij ons binnen. Maar niet iedereen denkt er zo over ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijn dat de verbouwing achter de rug is, altijd een hele klus. De werkmannen binnen laten eten en voorzien van koffie thee enz vind ik ook heel normaal maar hoor vaak genoeg van ze dat ze niet overal binnen mogen eten.
    Je hebt een super mooie kaart gemaakt! Heel vrolijk en echt een lentegevoel. De regen elke dag mag onderhand ophouden. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Thank you for playing along with your wonderful creation over at the Paper Shelter this week. A new fun challenge will soon be up to play along with.
    Love n hugs
    Marie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!