Papercraft Challenges, Challenge #59, Geomatric

                                                                           

Hey Allemaal.
Bij Papercraft Challenges zijn we weer gestart met een nieuwe challenge.
Deze maand is het thema "geomatric". 
Onze eigen Elisa heeft een leuke prijs voor de winnaar.

Hey everyone.
At Papercraft Challenges   we have started a new challenge again.
This month's theme is "geomatric".
Our own  Elisa a nice prize for the winner.




Grab the Badge






Ik laat jullie weer flink in de steek de laatste tijd.
Als ik 's avonds terug kom van mijn werk, dan ben ik echt helemaal gesloopt. 
Nu de grens tussen Nederland en België weer open is, komen onze Belgische klanten ook weer ons filiaal bezoeken. Dat betekend dat het extra druk is, in de winkel, lange wachtrijen buiten, en dat we nog meer bezig zijn om elkaar te wijzen op onze 1,5 meter samenleving. 
Toch begin ik mijn Gorjuss dametjes wel weer een beetje te missen, en de gezellige berichten op jullie blogs. 
De kans is groot dat ik een aantal van jullie deze week een bezoekje ga brengen.
Hopelijk tot snel.
 -xies-  Renate.

Reacties

  1. Wat een schatje! Leuk bedacht met de hexagons. Past erg goed bij de challenge.
    Soms heb je van die periodes dat het wat minder lukt met bloggen. Ik merk dat zelf ook zo aan het eind van het schooljaar. Maar het komt vast wel weer dat je vaker kunt bloggen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje, Renate. Ik kan me voorstellen dat je na een lange werkdag geen puf meer hebt om te bloggen hoor!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Re nate.
    Snap het helemaal.
    Niet alle mensen houden zich aan de regels.
    Het bloggen komt wel weer.
    Groetjes tante Zus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje en een heel leuke challenge! Ik schrijf hem op!
    Soms geeft bloggen ook energie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een beauty, Renate, prachtige kleuren!
    sterkte op het werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als je geen puf hebt houdt het op Renate, niets moet in blogland toch? Er moet al genoeg in het dagelijkse leven. Je kaart is wel een dotje hoor. Leuk opgebouwd met die zeshoeken en leuke kleuren.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Hot Chocolate Gorjuss

You are spooktacular!