forever and ever

Hier even een kort berichtje van mij.
Vanmiddag heb ik weer heerlijk een paar uurtjes hobbykamer gehad.
Toen ik mijn kaartje klaar had (deze komt over een paar dagen online) had ik nog een stapeltje met restpapiertjes liggen. Er lagen ook nog wat restjes van mijn vorige kaartje, en die passen er wel mooi bij.  Het schoot me ineens binnen dat er bij Dutch Card Lovers nog een leuke challenge loopt waarbij ik deze restjes perfect kon gebruiken. 
De bodem van mijn zakje tijd was al in zicht, maar ik ben er toch nog aan begonnen, en natuurlijk kost et dan altijd meer tijd dan dat je had verwacht. Dus tussendoor nog even een grote pan nasi gekookt, en gegeten natuurlijk, en toen nog even terug naar mijn hobbykamertje.  Patrick ging online gamen met een paar vrienden, dus hij kon me wel ff missen.




Ik ben weer gestart met een witte basiskaart. Al het designpapier is van Craft Sensations, Ook de mallen waarmee ik de sterren heb gestanst zijn hier van. De zwarte 3D sterren zijn gemaakt met een malletje van JoyCrafts!  De teksten op vellum, lagen in mijn bakje waar ik overschotjes in bewaar. Op het linker kaartje heb ik nog twee enemal dots geplakt, deze houden de tekst ook vast. Het is altijd wel lastig om vellum mooi opgeplakt te krijgen. 

Ik ga snel deze kaartjes nog even linken, want de challenge loopt nog maar tot morgenmiddag. 
Fijne avond, en tot snel.

Graag doe ik mee met de volgende challenge:



Reacties

  1. Prachtige kaartje heb je gemaakt Renate, zo leuk met die reepjes en de sterstans , ook je 2e kaarje mag er zijn...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaarten heb je gemaakt en dat papier komt mij bekend voor zoals je al schreef

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Renate, wat gave hoe je deze kaarten hebt gemaakt.
    Zo mooi met de reepjes papier hebt verwerkt.
    Leuk afgewerkt met de sterren.
    Knap gedaan.
    Groetjes Tante Zus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha soms kun je het er maar druk mee hebben hè, maar er zijn wel twee hele mooie kaartjes ontstaan van de restjes! A[art gedaan zo met de sterren...goed bedacht Renate!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn het leuke kaartjes, heel erg mooi met de sterren en ook het papier is super
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee hele stoere kaarten mooi met die sterren. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaarten Renate met de uitgestanste paper strips, je hebt het nog extra moeilijk gemaakt door de strips in patroon te leggen! Beide kaarten zien er heel chic uit!
    Bedankt voor je deelname aan de uitdaging van DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige set Renate, mooie papiertjes en kleuren en in een leuk patroon ook nog. Heel geslaagd. Fijn dat je meedoet met DCL, dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaartjes met dat toffe papie.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie kaartjes, fijn he om restjes op te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaarten Renate! Je hebt de challenge echt gaaf uitgewerkt. Mooi effect geeft vellum altijd, maar het vastplakken is een dingetje hè. Slim om het vellum met enamel dots vast te zetten. Ga ik onthouden, want ik heb genoeg van die dots.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!