Homemade

 Vandaag is het de 2e van maand, en dat houdt in, dat de deelnemers van The Card Chain Challenge hun kaartje laten zien.
Deze maand bleef mijn kaartje lekker dicht bij huis, mijn kaartje ging naar Sandra. Ik heb een lekker Hollands tintje gegeven aan mijn kaart.
Zelf mocht ik een kaartje ontvangen van Greta, helemaal uit Oregon.






Theme Options: Chinese Newyear/Polar Bears/Love/Friendship.
Product/technique options: Ribbon/Texture


Deze keer heb ik gebruik gemaakt van de Kleurencombo, de Sketch,  en Texture.






Reacties

  1. What an excellent interpretation of the sketch and so nice to include traditional Dutch elements. i bet Sandra loved it xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Hollands kaart Renate.
    Hoe gaat het met Jippe ?
    Wel een lieve pup zo te zien.
    Succes met hem.
    Groetjes Tante Zus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk hollands kaartje.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart heb je gemaakt. Ziet er prachtig uit en heel Hollands.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je de challenge weer goed uitgewerkt, super leuke kaart Renate! Het zijn ook best Hollandse kleuren hè, in ieder geval het rood en blauw, heb ik helemaal niet aan gedacht.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a lovely design with your pretty buildings inside your circles!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card l love how you placed and spaced your pretty images.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Loving the Dutch motifs on this Renate - very much looking forward to being able to visit our friend in Amsterdam again once we're allowed to do such things! The texture background looks great!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a super, fun way to use the sketch - I love your card! Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele leuke kaart!

    Groetjes, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a lovely homey Dutch feel this card has! Just love how you used the sketch, Renate!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!