Warme winterwensen.

 Afgelopen week heb ik lekker kunnen genieten van een weekje vakantie. 
Ik had nog een aantal verlofdagen staan, en omdat de winkel nog dicht is, werd me gevraagd  of ik ze op wilde nemen. 
Deze vakantie heb ik heel voorzichtig het freubelen weer opgepakt, en een beetje kunnen bloggen. 
In mijn challengeboekje staan alweer de nodige challenges, waar ik misschien wel aan deel wil nemen, en zo hier en daar heb ik weer eens een reactie kunnen achterlaten. 

Voorlopig zit ik in de aanbouw, aan de eetkamertafel. De mand van Jippe verhuist mee. Meestal ligt ze gewoon lekker te dutten, maar ik vind het toch niet helemaal oké om dan de hele middag naar de hobbykamer te gaan. Omdat we nog geen vaste trap hebben naar de zolder kan Jippe niet mee naar boven. 
Van kerstman Patrick heb ik een hele mooie hobbytrolly gekregen,  (van Gorjuss, uiteraard) hier stop ik de spulletjes in die ik wil gebruiken, en dan parkeer ik me aan de tafel, voor een middagje freubelplezier.
Ik moet er wel weer een beetje in komen hoor. 

Vandaag starten we bij Papercraft Challenges met een nieuwe challenge. 
Het thema deze maand is "Winter Wonderland. 
Mijn teammaatjes en ik hebben een aantal leuke voorbeeldkaartjes voor jullie gemaakt. 





Zijn jullie klaar voor Jippe spam?
Ik heb volgens mij al een paar keer beloofd om wat foto's te laten zien van Jippe. 
Onze kleine eigenwijze ondeugd.











Niet te geloven... Ze is nu al gewoon 1 jaar, en niet meer te missen.

Reacties

  1. Super leuk om weer iets van je te horen en te zien en wat is Jippe een lievie zo te zien! Ook het kaarten maken ben je zeker niet verleerd het is een hele mooie! Ik hoop voor je dat je af en toe beetje freubeltijd kan in passen en het ook beetje cratief nieuwjaar wordt voor je!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie kaart heb je gemaakt, Renate.
    En wat een schatje is die Jippe!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!