Spells for beginners

 Pfffff... Een blogbericht maken.... Hoe werkte dat ook al weer? En hoe zat het ook alweer met het linken van een kaartje? 

Even heb ik geen rust kunnen vinden om mezelf een paar uurtjes hobbytijd te gunnen.
Ik moet dit nog.... Ik moet dat nog... Oej, dadelijk komt Patrick thuis, en voor dat even ga ik mijn hobbyspullen niet meer voor de dag halen. 
Heel stom eigenlijk, want voorheen deed ik dat wel. 
Maar goed, genoeg gezeurd, nu is het eindelijk weer eens tijd voor een kaartje. 

Vandaag beginnen we bij Papercraft Challenges met een nieuwe challenge. 
We gaan lekker griezelen, het thema is deze keer "Halloween". 
Van onze sponsor hebben we hele gave digi's gekregen om mee te werken. 
Dit kaartje heb ik ermee gemaakt.






De basis is een witte kaart. Hierop heb een stukje zwart cardstock geplakt dat door mijn bigshot heb gehaald met een embossing folder van de Action. Uit een oud boek (kringloop)  heb ik een pagina gescheurd, en deze heb ik even lekker opgefrommeld, en de randjes aangezet met een likje inkt. Het designpapier komt uit een hele oude blok van de Action. De randjes heb ik eerst aangezet met inkt, en daarna heb ik de paper distresser erlang gehaald. Het afdrukje, spells for beginners hebben we van onze sponsor gekregen. Deze heb ik gekleurd met mijn Chameleon pens. Het tekstje heb ik op internet gevonden.





In de avonduurtjes wil ik graag weer op jullie blogs komen spieken, en ik kijk nu alweer uit naar mijn volgende freubelmoment. 
Ik heb zelf al een nieuw challengeboek gekocht voor volgend jaar. 
Ja... We hebben er weer zin in.


Graag doe ik mee met de volgende Challenge(s):



Reacties

  1. Renate , ik schrok even , om weer eens een ,kaartje van je zien.
    Kei leuk hoor, fijn om iets van je te horen.
    En ook nog zo een mooi kaartje .
    Super leuk gedaan.
    Groetjes tante Zus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi heb je de digi ingekleurd leuke kaart geworden
    Leuk dat je weer in blogland bent
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om weer wat van jou te lezen Renate.... en wat een schitterende halloweenkaart! Perfecte kleuren heb je gebruikt.
    Ik probeer ook weer het bloggen op te pakken....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful colouring and image, the layers and texture really add so much detail with the dainty florals. Thanks for joining in at Just Add Ink.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Renate, wat leuk je weer te zien. Ik hoop dat je weer tijd en rust gaat vinden, want je kaartjes zijn altijd erg leuk! Deze is ook weer heel gaaf, met dat krantenpapier (lijkt het wel) en de sketch Van Cheerful. Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om weer iets van je te zien en je bent het nog niet verleerd zie ik zowel e3n gave kaart maken als een blogberichtje maken. Fijn om je terug te zien.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha fijn dat je er weer bent... Hopelijk zien we je weer vaker!
    leuke kaart heb je gemaakt.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihi het is idd een tijdje geleden dat je hier een kaartje neerzette Renata. En wat is ie gaaf geworden zeg! Zo leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dat lang geleden dat ik een blogpost van jou zag. Welkom terug!
    Je kaartje met de schets van Cheerful Sketches is gaaf geworden. Bedankt voor het meedoen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is alweer een tijdje geleden, leuk dat je terug bent. Mooi Halloween kaartje heb je gemaakt.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love that wizard Renate, such a fun character for a Halloween card and you coloured him beautifully! Thanks for joining us at Just Add Ink this week. Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Whow supermooie kaart. en gelijk volger hier geworden. Groetjes Ilonka xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zag je naam voorbij komen in de reacties, fijn dat je er weer bent. Hele gave Halloweenkaart en een mooie digi.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Brrr, eng!!
    Hihi, de Halloween uitstraling is goed gelukt.
    Het scheuren van het papier maakt het extra halloween achtig en het stukje verband gaas zorgt hoort ik voor.
    Leuke digi trouwens.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!