Summer days

 Hey allemaal.

Het is alweer veel te lang geleden dat ik hier weer eens aanwezig was. 
Afgelopen week heb ik mezelf weer eens wat freubeltijd gegund, en dat voelde eigenlijk best wel goed. 
Ik ben heerlijk bezig geweest met het modelletje van "Mijn schatkaart". Dit is een facebookgroep waar je elke maand een leuk modelletje krijgt om mee te werken. 





De basis van de kaart heb ik gemaakt met Kraft. Dit heb ik opgeleukt met Designpapier van Craft Sensations. Het hekje, en het hangbord heb ik gemaakt met malletjes van Marianne Design. De tekst op het hangbordje zijn losse woordjes die op een sheet zitten, als ik me niet vergis zijn deze van JoyCrafts.
De riem (sluiting van de kaart) is gemaakt met een malletje van Studiolight. Natuurlijk mag mijn favoriete dametje niet ontbreken. (Uiteraard hebben we de nieuwe collectie ook al in huis). Ik heb haar gekleurd met mijn Chameleon Pens. 

Het is me zelfs gelukt om mijn challengeboekje weer wat aan te vullen. 
Ja hoor... Het gaat weer de goede kant op.
Dadelijk ga ik lekker een boterhammetje eten, en vanmiddag staan er nog een paar freubeluurtjes op de planning.

Graag doe ik mee met de volgende Challenges:

Reacties

  1. Fijn weer eens iets te zien van jou .
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt.
    Leuk modelletje.
    Groetjes tante Zus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed idee om er een strandkaart van te maken, leuk met de hekjes en de sluiting is ook erg leuk,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card, I love the shape in the inside. The papers and the decorations you've chosen are fantastic and perfect for theme of the card. Thanks for joining us at A Place To Start. Hugs, María.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat enig! Ik zag al wat modellen langs komen en dit is echt een model om ook eens te maken.
    Je hebt hem zo mooi versierd en de buiten kant met de riem! heel gaaf.
    Fijn dat je weer wat tijd en zin krijgt. Dat schuurtje komt wel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He Renate, wat leuk je weer te zien in Blogland. Je hebt een mooi model kaart gemaakt. Zowel de binnenkant als de buitenkant is een plaatje om naar te kijken. Heel mooi gedecoreerd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi, leuk weer iets van je te zien en lezen. wat een leuk model kaart is dit en heel mooi opgewerkt!
    hopelijk kom je weer wat vaker mits tijd en zin natuurlijk
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat leuk dat je er weer bent en gelijk met een hele gave kaart. Wat een leuk modelletje is dit. gelijk ook lid geworden, wat aparte modellen is ook wel heel erg leuk om te maken. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!