Hot Chocolate Gorjuss

 Hey.

Even een gezellig berichtje van mij.
Vorige week zaterdag zijn Patrick en ik met z'n tweetjes bij de KeaDoe geweest. Het leek ons leuk om eens een keertje op een zaterdag te gaan. We hebben een hele leuke dag gehad, maar jeetje wat was het druk... 
Ik heb bekoorlijk wat geduld, en als ik graag ergens wil kijken, dan wacht ik rustig tot ik er bij kan, of ik ga later nog eens terug, dus ik heb gelukkig wel gezien wat ik graag wou zien. Uiteraard zijn we niet met lege handen naar huis gegaan. Er is een nieuwe serie met Gorjuss spulletjes uit gekomen. Tja... Die kunnen we natuurlijk niet laten liggen. 
Vandaag heeft één van deze leukerds een mooi plekje gekregen op mijn kaartje.



Deze kleuren heb ik gebruikt:
Jas - R32,  R24,  R35 ,R37
Jurk - E41,E42, E43
Sjaal/Kousen - E41, E42, E43, N5, N8
Beker/Oorwarmers - YR000, YR00, YR01, YR02
Haar/Schoenen - E44, E47, E49
Huid - E000, E00, YR01

Ik vond het rood toch wel lastiger om het rood te blenden. Oefening baart kunst, dus we gaan hier gewoon wat extra aandacht aan geven, en dan zal het over een tijdje wel beter gaan.

Graag doe ik mee met de volgende challenges:


Met deze kaartjes heb ik een top plekje verdiend: 





---------------------------------------------------------






Leuk dat je weer even lang kwam. 
Tot snel.








Reacties

  1. Wat een leuke kaart heb je gemaakt en gefeliciteerd met je toppertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart Renate.
    Mooi ingekleurd.
    Gefeliciteerd met al je toppertjes.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een juweeltje van een kaart en mooi gekleurd ook! Dat doe ik je niet na.
    Leuk een dagje naar Kreadoe. Geduld is een schone zaak zou ik zo zeggen. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A lovely image and card, those Gorjuss Girls are so sweet. Thanks for sharing at Allsorts this week.
    Lorraine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt er weer een juweeltje van een kaart mee gemaakt, Renate. Ik vind rood ook een moeilijke kleur om te blenden. Proficiat met je toppertjes.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart Renate, rood is ook een moeilijk te blenden maar het is je knap gelukt. Die mooie bloem is ook een blikvanger. Gefeliciteerd met je toppertjes, altijd leuk!
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A beautiful card and this image is gorgeous! You've coloured her beautifully and I love your flower and glove embellishment too! Thanks for joining in with my challenge this week at Passion for Markers. Hugs, Karen x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful coloring and I adore the dangling mittens! Thanks for playing along with us at FMS this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a joy to see this beautiful Gorjuss girl image this is a wonderful festive creation thank you for joining us at Allsorts
    hugs
    lolo x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is beautiful! love that sweet girl! Glad you joined us at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This card is so sweet! I love that image and the cute mittens hanging from the flower! So pretty! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk kaartje met de Gorjuss stempel, en ik vind het prachtig gekleurd. Overigens ben ik zaterdag gevlucht op de krea-doe, wat een drukte, ik ben dus wel met lege handen naar huis gegaan. Ik was er na ruim 25 jaar weer eens een dagje naartoe maar die drukte daar kan ik echt niet meer tegen, jammergenoeg. Veel plezier met je nieuwe spulletjes en succes met de challenges. Leuk ook je toppers!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Scarf, tea and winter coat! That's a cosy card. Thanks for sharing it with the Daring Cardmakers this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je bericht was een genot om te lezen. Bedankt voor het delen van je wijsheid!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!