Heel veel geluk.


 
 
 
 
Voor dit kaartje ben ik nog eens in mijn klapper met knipvellen gedoken. Het valt me op dat er ontzettend veel gestempeld wordt. Natuurlijk is dit een techniek waar je ontelbaar veel mogelijkheden mee hebt, en ik gebruik het zelf ook heel vaak. Maar een 3D plaatje is even weer eens iets anders.
Het plaatje komt uit een blokje van de action. De mensen die vaker met 3D plaatjes hebben gewerkt zien (denk ik) ook meteen dat dit plaatje niet klopt (de achterzijde van de auto moet 3D zijn, niet het bruidspaar). Ik vind dit Zo'n geinig plaatje dat ik daar wel doorheen kan kijken.
Bij Dutch Card Lovers loopt er een challenge waar je een huwelijkskaart moet maken. Daar ga ik met dit kaartje aan deelnemen.
Het papier dat ik heb gebruikt komt van de action .De cirkel met tekst is van joy crafts, hier heb ik een beetje mee gefoeteld. In het balkje staat ook nog een tekst, maar ik vond het hartje leuker. De tekst 'hartelijk gefeliciteerd' hoort bij het plaatje.
 
Deze week heb ik lekker een weekje vakantie. plenty of time om me terug te trekken in mijn hobbykamer, en lekker zitten freubelen. En genieten van het mooie weer. Eindelijk. Oh ja, en ff een bezoekje brengen aan de boekenvoordeel winkel. Ik heb er zin in!!
 
 
 
 
 
 


Reacties

  1. Prachtige trouwkaart, leuk modelletje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Renate, ik vind hem supermooi. Geniet van je vrije week, je gaat het treffen met het weer, hoe fijn is dat.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou dit is zeker een supermooie kaart!
    Veel plezier met je vrije week.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Renate,

    Super mooie kaart .
    Geniet van je vakantie .

    -xies-
    Tante Zus

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een enig kaartje, leuk modelletje ook is weer eens wat anders. Ik zelf gebruik nooit geen knipvellen meer, helaas willen mijn vingers niet meer zo, vindt het wel heel leuk hoor.
    Geniet van je vakantie en we zien je creaties wel verschijnen!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dat ziet er ingewikkeld uit ! heel erg mooi gemaakt
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk trouwkaartje Renate, mooi modelletje ook...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje dat ziet er ingewikkeld uit maar hij is wel heel erg mooi geworden.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel apart model hoor gaaf gedaan. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!