Speciaal doosje voor speciaal iemand.



Voor een aantal van jullie zal zit doosje wel bekend voor komen. Deze heb ik al eens eerder gemaakt, het is zo'n leuk ding om te maken. Dit doosje is toch nog wat specialer voor mij. Het is gemaakt voor een heel speciaal iemand. Deze is gemaakt voor mijn mams. Al een tijdje geleden vroeg ze of ik een doosje wou maken voor haar waar ze de proefmonstertjes in kan doen die je wel eens bij een parfumerie krijgt. Omdat ze helemaal weg is van uiltjes, konden deze natuurlijk niet ontbreken. Dit papier heb ik van de Action. Het papier met stipjes en het lintje komt van Boekenvoordeel.
Met dit doosje ga ik meedoen met de 'alles mag' challenge  van GE-WE Hobbychallenge.
Bedankt voor jullie bezoekje, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Reacties

  1. Wat een leuk doosje is dit zeg. Leuk die uilen. Zo zie je dat je ze voor veel dingen kunt gebruiken. Groetjes. Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig creatie heb je gemaakt!
    Prachtige combinatie van designpapier !

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Renate,
    ik vind het een heel gaaf doosje! Zo leuk ook met dat uiltje! Helemaal geweldig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk! Leuk doosje en ontzettend vrolijk papier!
    Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Onwijs leuk doosje, mooi gemaakt! En zo schattig met dat uiltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat mooi gemaakt ! heel erg mooi papier heb je hiervoor gebruikt ! een geslaagde creatie !
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Enig modelletje is dit zeg en wat een schattig papier heb je ervoor gebruikt!.


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Renate

    wat een schattig doosje
    helemaal mijn ding
    alvast bedankt !!!
    dikke kus van mam

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hartstikke leuk dat je met deze schitterende creatie meedoet aan de challenge van GeWe Hobby.

    XOXO Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!