Gorjuss, Jar of Hearts & Little Love.

Deze maand hebben ze bij de facebookgroep van Be Challenged een waanzinnig leuk modelletje om mee te werken. Deze kon ik natuurlijk niet overslaan. Het is ook weer eens leuk om een kaartje te maken buiten de designteam opdrachtjes om. De blogberichten die hierbij horen heb al vaak voorgeprogrammeerd staan, en dan vertel ik eigenlijk nooit wat me een beetje bezig houd. Terwijl ik dat eigenlijk wel één van de leuke dingen aan bloggen vindt.
Momenteel laat de tijd me behoorlijk in de steek. Ik vind het super jammer dat ik op dit moment niet zo veel tijd heb om te reageren op al jullie pracht en praal. Maar net zo als alle andere keren zal ook dit wel weer goed komen.
Carnaval staat nu niet bepaald op onze bucketlist. Dus mijn extra vrije dagen worden dooergebracht op de hobbykamer.








De basis van dit kaartje is gemaakt van wit Cardstock, dit heb ik bekleed met designpapier dat van een wat oudere blok komt van de Action.

Op de eerste foto zien jullie 2 orchideën (op de omslag band) Deze zijn gemaakt met een doohicky van Magnolia. Na heel veel oefenen heb ik eindelijk door hoe ik ze in elkaar moet zetten. De dromenvanger heb ik zelf gemaakt met diverse malletjes.

Op de tweede foto heb ik één van mijn favoriete dametjes in de spotlight gezet. Ik heb haar gekleurd met Chameleon pens, en het vlak waar ik haar op gestempeld heb, heb ik gestanst met een malletje van de Action.

Op foto drie en vier laat ik jullie een label zien die ik heb gemaakt met een malletje van de Action, de tekst, is een tag van Do Crafts. En Ook hier is Gorjuss weer goed vertegenwoordigd.



Het jaar is voor mij al lekker begonnen. Ik ben maar liefst 3x in de prijzen gevallen, met verschillende kaartjes. Dat is wel even lekker voor je zelfvertrouwen.
Graag wil ik jullie allemaal bedanken voor jullie trouwe bezoekjes, en reacties.

Ik doe graag mee met de volgende challenges:
- Be Challenged (Facebook)
- AnMaCreatief (Facebook)
- Dies R Us Challenge
- The Paper Shelter
- Watercooler Wednesday
- The Crazy Challenge
- Scrapbook Stamp Society Challenge Blog






Reacties

  1. Leuke uitdaging , je hebt er wat moois van gemaakt. Ik heb mij ook voor die groep aangemeld. Zal het nog wel merken, lijkt mij leuk om mee te doen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke kaart heb je er zo van gemaakt, Renate.
    En wat leuk dat je zo in de prijzen viel met je kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh my. Such a special fancy fold card. Beautiful imagery and layering. The colours are perfect. The talisman on the front and flower are beautiful and I like the tag for the inside folds. Thanks so much Renate for joining us at the Watercooler Wednesday "Feminine Anything Goes" challenge this week. Very inspiring.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a lovely fancy fold card, Renate! You've used such soft colours and pretty images which combine to create a very feminine look to this card. Love those flowers on the band which holds the card together. Thanks so much for joining our Watercooler Wednesday Challenge this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super mooie kaart! Zo netjes en lief. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave uitvoering van deze challenge en je hebt je dametjes weer mooi ingekleurd.
    3x in de prijzen gevallen, toe maar....van harte en geniet van deze erkenning!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het challenge-model is erg mooi, ik moet er nog aan beginnen. Maar jou uitvoering is werkelijk prachtig geworden. Mooie kleuren en je dametjes zien er weer mooi uit. Ook je vorige kaartje is mooi geworden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kaartje zeg, heel gaaf modelletje! Tijd is de grootste stoorzender, ook bij mij. Ben blij dat ik toch genoeg tijd weet vrij te maken, hoewel...soms valt het echt niet mee.
    Gefeliciteerd met je prijsjes, toch elke keer weer leuk!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooi kaartje Renate, en ja de tijd vliegt om! De Carnaval is dit jaar ook aan ons voorbij gegaan door omstandigheden helemaal geen zin in en lekker een paar dagen naar zee geweest.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Renate een hele mooie kaart
    Bedankt voor het meedoen bij
    {ScrapbookStampSociety DT Member}
    Succes en hopelijk tot de volgende keer..

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love your fancy fold card! Beautiful images & beautifully colored. Thanks for joining our "For The One I Love" challenge at Dies R Us!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooooi geworden heb de mijne ook af bedankt voor het meespelen bij de Scrapbook Stamp Cociety en veel geluk gr Monique DTmember

    BeantwoordenVerwijderen

  13. So very sweet, a wonderful creation. Thanks for joining in the Paper Shelter Challenge this time. We hope to see you again soon.


    Hugs, Julie P
    The Paper Shelter DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. May dis Valentine bless uz wid da cupid of love & warmth of romance.
    Happy Valentines Day my dear!
    Ryoma.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtkaartje Renate.
    Mooi modelletje ook

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Awesome card, thanks so much for playing along at the paper shelter challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!