Gorjuss, Sweet Tea.

Dit kaartje is vandaag te zien bij Do-Al(l) Kreatives. Kort geleden heb ik bij hun een challenge gewonnen, en daarom mag ik daar Gastdesigner zijn. Het thema is "party", dus ik heb er een lekker feestelijk kaartje van gemaakt.



De cupcake heb ik gemaakt met een card art mal van Dutch Doobadoo, ik heb  'm  bekleed met papier uit een blokje van de Action. Voor het cupcake kartonnetje heb ik een stukje ribbelkarton gebruikt. De randjes heb ik bewrkt met distress inkt, Walnut Stain. Mijn favoriete dametje mag natuurlijk niet ontbreken. Ik heb haar gekleurd met mijn Chameleon pens, het randje van het kopje en het midden van het schoteltje heb ik ge-paperpieced. Voor wat extra opvulling heb ik er nog een paar rietjes op geplakt. De handlettering tekst, is een stempel die op de één of andere manier zomaar ineens in mijn winkelmandje lag bij de Action 😜Ook het tekstje op het theelabeltje hoor hierbij. Als kers op de taart heb ik nog een grote brad toegevoegd.

Ik heb zo genoten van mijn extra daagjes hobbykamer. 
Volgende week donderdag ga ik naar de Knotsgekke Kaartendagen in Den-Bosch, weer even wat inspiratie opdoen, en eens kijken of er nof wat aan de vingers blijft plakken.


Graag doe ik mee met de volgende challenge(s):

Reacties

  1. Gorjuss (lol) make. Thanks for joining us in our Anything Goes challenge at Polkadoodles
    Anjie (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaart en die afbeelding van Gorjuss, is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi en feestelijk kaartje Renate. Veel plezier op de knotgekke kaartendagen.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful shaped card. Thanks so sharing this creative project at Jo's Scrap Shack.
    Blessings,
    Christine
    DT Member

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie en lekkere taart....uhm kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi en smakelijk kaartje, Renate. En Gorjussje is weer mooi gekleurd. Dat is het leuke van Action, dat daar zomaar weleens spulletjes in je mandje vallen☺☺
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi Renate! Gaaf de extra details zoals de rietjes, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een dot van een kaart Renate..prachtig gedaan om bij deze mooie stempel de cupcake te kiezen een prachtig geheel!!! Ik had dat tekst stempeltje ook vast mee genomen, maar ik ben vaak "te laat" want je moet er altijd snel bij zijn!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Flink veel lijm aan je handen doen, dan blijft er vast wel wat plakken ;). Alvast veel plezier op de beurs.

    Je kaart is weer een juweeltje Renate. Het modelletje past perfect bij de stempel. Ben afgelopen week ook ff bij de Action in het naburige dorp geweest.... levensgevaarlijk hahahaha.

    Fijn Weekeinde.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fantastic card, I just love the straw embellishments. Thanks for joining us at Do-Al(l) Creatives as our guest designer.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a beautiful card, Renate!!! You used the Try Stampin' on Tuesday challenge colors in a creative and joyous way! I enjoyed your description of how you made the card,,, it gives me inspiration! Thank you for sharing your talents with us at TSOT! -Donna

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hartstikke leuke creatie! Wat is de tekst mooi, wordt weer shoppen bij de Action en hopen dat ie er ligt. Veel inspiratie en plezier in Den Bosch, denk dat er 'zomaar' wel wat mee naar huis gaat.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a great and fun shaped card. Thanks for using the color challenge at TSOT for some inspiration you did great.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Aww this is really sweet!

    Thanks for sharing over at Creative Moments,

    Hugz Tinz

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is so adorable, Renate! I love your shaped card! Thanks for sharing and joining our first color challenge at Try Stampin' on Tuesday.
    Sara H.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super schattig plaatje. Leuk die rietjes. Geeft het geheel net een beetje extra.
    En heel toevallig heb ik de hele serie stempeltjes vandaag ook gescoord bij de Action. Ze waren hier eindelijk.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze is feestelijk lekker, eh..leuk! Ik krijg zin op gebak nu...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!