Fluttering by...

Ben je ook zo aan het genieten van deze zondag?
De temeraturen op mijn hobbykamertje zijn gedaald naar wat meer aangenamere waarden. Daar heb ik deze week maar weer eens uitgebreid gebruik van gemaakt.



In één van de vele laatjes op mijn  hobbykamer vond ik nog een map waar heel veel afdrukjes in zitten. Eigenlijk te leuk om  te laten liggen. Dus voor dit kaartje heb ik mijn Gorjuss dametje even links laten liggen (deed toch wel een beetje pijn hoor) en heb ik dit schatje van Bugaboo erbij gepakt. Ik heb het gekleurd met distress inkt. De basis is gemaakt met een card art mal van Dutch doobadoo, en ik heb gebruik gemaakt van het designpapier uit een grote blok van de Action. De randen heb ik opgeruwd met een paperdistresser, en aangezet met distress inkt. De vlinderrand is gemaakt met een malletje van JoyCrafts, en voor het bruine "notebook blaadje" heb ik een mal van Marianne Design gebruikt. Ook het tabje heb ik met met een malletje gemaakt dat bij het "notebook blaadje" zit. De knoopjes, stukje jute touw, en het metealem vlindertje komen uit mijn eigen voorraad.

Leuk dat je weer even bent komen spieken.
Ik ga snel nog even mijn hobbykamer onveilig maken, en vanavond is het weer eens tijd voor een uitgebreide blogronde.

Graag doe ik mee met de volgende challenge(s):
- Simon Says
- Crafty Sentiments Designs
- Through The Craft Room Door
- Digi Chooseday
- Penny's Paper Crafty Challenge
- The Papershelter
- Catch The Bug
- Dream Valley Challenges
- The Crafter's Cafe
- Let's Craft and Create
- Creative Knockouts

Reacties

  1. Wat een lief kaartje met het leuke afdrukje, heel mooi!
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. your card is so beautiful, love the addition of the buttons, thank you so much for sharing with us at Simon Says Stamp Monday Challenge, hugs kath xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Just fluttering by to thank you for sharing at Let's Craft and Create with this sweet card …….Lis

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf kaartje met dat lieve stempeltje!
    Als DT lid van Catch the Bug wil ik je bedanken voor het meedoen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje Renate. Daar kun je de gorjuss dametjes wel even voor laten liggen hoor.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi kaartje Renate. Soms moet je gewoon iets doen wat niet voor de hand ligt!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lekker om weer bezig te zijn, al kon ik overal wel freubelen. Leuke kaart zo, eens wat anders toch. Vergeet maar even die pijn., Haha. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Renate, toch ook wel weer eens leuk om wat anders te kleuren? Ik vind het een schatje!! Leuk dat je dit tegenkwam in je map met afdrukjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh goodness, this is too beautiful! Such a sweet image and fantastic layout, with gorgeous papers, die cut edge and buttons! Fantastic! Thanks so much for sharing this with us at Penny's Paper-Crafty Challenges!
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een scheetje ! mooi kaartje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Renate, ja het weer is weer iets geschikter om te freubelen..gelukkig. Je kaart is een plaatje met dat lieve vlindervangertje erop. Zeker zonde om niet te gebruiken. Mooi ingekleurd en leuk afgewerkt met de diverse spulletjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel lief kaartje met een schattig afdrukje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous shaped card and that image is soooo cute!
    Thank you for joining us at Digi Choosday! Jane S (DT) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Renate!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze afdruk is toch ook wel heel lief! Je kaartje is een schatje, mooi model ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful card, I love the layering. Thanks for joining us at ‘Lets Craft and Create’. Jonnece DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Such a sweet card and I love the layout! I am so sorry this comment is so late. I have been having computer issues and have not had access to the internet. Anyway, I wanted to you to know how darling your card is. You created the perfect setting and details for this fun image! I hope you will join us again at THE PAPER SHELTER! I look forward to seeing more of your lovely work!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I've never seen that Bugaboo image before, so sweet! Thanks for joining Catch the Bug's anything goes challenge good luck! Dawn Bugaboo DT

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gorgeous card! Thanks for playing with us at The Craftroom Door ATG Challenge! Looking forward to seeing you next time and good luck!
    Regards,
    Sunila & Aditi- DT
    Dots to Lines
    https://dotstolinesblog.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Thanks so much for playing along in our Anything Goes Challenge at Catch the Bug! Love your project! New challenges coming up tomorrow!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Voor zo'n gaaf afdrukje zou ik mijn GorJussjes ook ff opzij leggen..... wat een cutie en wat heb je er een gave kaart mee gemaakt Renate; top!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!