Papercraft Challenges, Challenge #18, Summer.

Vandaag starten we bij Papercraft Challenges met een nieuwe challenge. Het thema voor de komende twee weken is "zomer" Hier hebben we vollop van kunnen genieten de afgelopen weken.
Mijn teammaatjes en ik hebben een paar leuke voorbeelden voor jullie gemaakt, dus kom gezellig even kijken.
Sparkle 'N Sprinkle heeft niet alleen onze digi's verzorgt, ze stellen ook een leuke prijs beschikbaar voor de winnaar.

Today we start at Papercraft Challenges with a new challenge. The theme for the next two weeks is "summer" We have been able to fully enjoy this in recent weeks.
My teammates and I have made some nice examples for you, so come and have a look.
Sparkle 'N Sprinkle  has not only provided our digis, they also make a nice prize available for the winner.






Graag doe ik mee met de volgende challenge(s):
- Simons Says
- Creates and makes
- Crafty Calander
- Kaartjes Inspiratie Challenges (Facebook)
- Use your stuff
- Scrapbook Stamp Society

Reacties

  1. Wat een gave zomercreatie heb je gemaakt! Wat ziet de caravan er gezellig uit en je kunt zien dat de dametjes het opperbest naar de zin hebben.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er lekker zomers uit Ja! Leuk de caravan als kaart! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke zomerse kaart Renate!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een super leuke zomerse kaart, Renate!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Renate, wat een leuke zomerse kaart. Echt een gezellig camping-tafereeltje ;P met die dames aan de coctail. Die caravan vind ik trouwens ook erg gaaf, echt een vakantiekaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben blij dat de hele hoge zomerse temperturen er niet meer zijn dat was me een beetje teveel van het goede. De temperatuur die we op dit moment hebben vind ik heerlijk en met een zonnetje erbij is het nog volop genieten! En genieten doen de twee dames op je geweldige creatie ook zo te zien.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een enige kaart, helemaal zomer!!! De digi is ontzettend leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great card! and thanks for sharing with us at Crafty Calendar hugs Sue x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart, ik krijg zo weer zin in vakantie lekker met de caravan weg. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a fun card! Love the camper and ladies. Thanks for playing along at Use Your Stuff - Gail

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such a fun card! I love the design and layout and coloring is phenomenal! Thank you so much for joining us on Simon Says Stamp Wednesday Challenge. xx Ankita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super gaaf Renate
    Bedankt voor het meedoen bij
    {ScrapbookStampSociety DT Member}
    Succes en hopelijk tot de volgende keer..

    Groetjes Karin DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hi, Renate. Your card is so cute, thank you for joining Scrapbook Stamp Society Challenge. Hope to see you again

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!