Papercraft Challenges, Challenge #50, Birthdays

Hey allemaal.
Vandaag zijn we bij Papercraft Challenges weer gestart met een nieuwe challenge. Het Thema voor de komende twee weken is "Verjaardagen".
Mijn teammaatjes en ik hebben een aantal leuke voorbeelden voor jullie gemaakt, om jullie wat inspiratie te geven.
Deze keer hebben we ook weer een fantastische sponsor. A Day For Daisies. heeft niet alleen ons een paar super leuke digi's gegeven om mee te werken, maar ze hebben ook een leuke prijs voor de winnaar.

Hey everybody.
Today at Papercraft Challenges we have started a new challenge. The theme for the next two weeks is "Birthdays".
My team mates and I have made some nice examples for you, to give you some inspiration.
This time we also have a fantastic sponsor.A Day For Daisies.  not only gave us a few super nice digis to work with, but they also have a nice prize for the winner.

Grab the Badge
Graag doe ik mee met de volgende Challenge(s):
                                                     

Reacties

  1. Wat een leuke en vrolijke kaart is dit, Renate!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk en vrolijk kaartje! Ik ga denk ik wel meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kei leuk vrolijk kaartje Renate.
    Super leuk gemaakt.
    Denk dat ik mee gaan doen.
    Groetjes tante Zus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart die zijn weg zeker zal vinden. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje Renate, leuk met de pakjes-rand aan beide zijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Reacties
    1. En natuurlijk bedankt voor je deelname bij Cheerful sketches!

      Verwijderen
  7. Superleuke, vrolijke kaart en wat een leuke afbeelding!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hou eigenlijk niet zo van clowns, maar dit is toch wel een lieverdje (en zo mooi gekleurd). Leuk, al die cadeautjes aan de randen.
    Tof dat je meedoet met Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je een mooie én vrolijke kaart gemaakt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. This is so cute and adorable. Look at all of those gifts stacked on the edges. What a great effect. Thanks for sharing it with us at Seize the Birthday.
    Barbara DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een supervrolijke, happy kaart, leuk met al die cadeautjes aan de zijkant.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gaaf kaartje in deze vrolijke kleurtjes Renate.
    Superleuk dat je onze sketch van Cheerful Sketches hebt gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. toffe vrolijke kaart voor onze challenge!
    Nancy DT CSC

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!