The Sketchy Challenges, Challenge #158, Anything Goes

Hey allemaal.

Afgelopen vrijdag zij we bij The Sketchy Challenges weer gestart met een nieuwe challenge.
Deze maand houden we het lekker gemakkelijk, want alles mag.
Mijn teammaatjes en ik hebben voor wat inspiratie gezorgd, dus kom gerust even spieken.

Hey everybody.
Last Friday we started a new challenge at The Sketchy Challenges .
This month we keep it nice and easy, because Anything Goes.
My team mates and I have provided some inspiration, so feel free to come and have a look.



Reacties

  1. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Renate!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kei leuk kaartje Renate.
    Leuk modelletje, mooi papier.
    Groetjes tante Zus

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie kaart! Gaaf model met prachtig papier. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig is je voorbeeldkaartje voor weer een leuke challenge Renate...gaaf modelletje is dit...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart, leuk model en mooi de roze/rood tinten.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart Renate, super modelletje! Ga ik ook eens uitproberen.. groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!