Er is er eentje jarig!

Hey allemaal.
Vandaag weer eens een gezellig berichtje van mij.
Zijn jullie lekker aan het genieten van een welverdiende vakantie?
Voor ons duurt het nog even, wij mogen nog een week of 3 werken. Nog even op de tandjes bijten dus.

Inmiddels ben ik ook alweer een paar weekjes bezig met het nieuwe blogger en ik begin er wel een beetje aan te wennen nu, ik vind het nog een beetje lastig dat ik elke keer word omgeleid als ik jullie blogs wil bezoeken, en mijn vorige kaartje is volgens mij niet in jullie leeslijst gekomen, hebben jullie hier al eens problemen mee gehad? 

Maar goed... Nu even over mijn kaartje.
Jesslyn, het dochtertje van mijn broertje wordt volgende week 2, en daar hoort natuurlijk naast een cadeau ook een kaartje bij. 
Voor deze gelegenheid heb ik mijn Motion Crafts spulletjes weer eens voor de dag gehaald.  Het geeft zo'n leuk effect. 
Klik gerust een keertje op het filmpje, dan zie dat het zwarte eendje beweegt.













Gezellig dat jullie even zijn komen kijken. 
Hopelijk tot snel.

Graag doe ik mee met de volgende Challenges:

 

Reacties

  1. Such a fabulous creation! Thank you for sharing with us over at Cute As A Button. We hope to see you again.
    ~ Sherry DT/Admin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf kaartje!! Echt superleuk hoe het eendje danst!
    En ja je schreef het al, dat je nog even moet wachten voor je vakantie hebt, maar dan heb je het nog heerlijk tegoed.

    Wat je bedoelt met omleiden naar de blogs... daar heb ik geen last van. Ik ga via mijn zijbalk naar alle blogs, dan ben je er meteen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit een geweldig leuk kaartje met dat bewegende eendje, echt super leuk!! Denk dat het een schot in de roos is voor de jarige :)
    Zie dat ik zelfs een paar berichten van je heb gemist, mooie kaartjes allemaal!
    Ik vind die omleidingen ook een nadeel, maar ja wat doen we eraan, nu maar een keertje extra klikken om naar een blog te gaan zal wel een extra beveiliging zijn of zo.
    Een zonnige dag vandaag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super leuk kaartje voor de jarige Renate. Hier zit de vakantie er alweer bijna op maandag mogen we weer.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is grappig het eendje dat 'beweegt' Leuke mal of stempel is dat.
    Mooi kaartje als bijdrage voor onze Challenge bij Carlin's Kaartenpardijs. Bedankt ervoor.
    groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a fantastic card. Thank you for joining us at Crafts Galore Encore Challenge Blog for challenge #77 which is Anything Goes. The sponsor is Fred She Said. Hugs Jackie DT xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach wat een lief kaartje en zo leuk dat het eendje kan bewegen.
    Hoe je dit moet maken zou ik ook wel graag te weten komen.
    Heb je soms een link naar een tutorial ?
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gosh, how clever!
    Your niece will love this interactive card x

    hugs sally x
    sallysbitz2.blogspot.co.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ach Renate, dit is toch waanzinnig leuk voor een 2 jarig meisje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wonderful card. Great colours. Thanks for entering the digi chooseday polkadoodles challenge. Madison

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fabulous creation. I'm very late, but thanks for sharing with us at Get Creative Challenges.
    Hugs, Sandy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat "bewegende" eendje. Ik denk dat je daar bij je nichtje echt wel mee gescoord hebt.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!