Papercraft Challenges, Challenge #60, Fantasy + The Sketchy Challenges, Reminder

Hey allemaal.
Vandaag hebben we 2 vliegen in één klap. 
Bij Papercraft Challenges starten we vandaag met een nieuwe challenge, met het thema "Fantasy".
En bij The Sketchy Challenges is het tijd voor een geheugensteuntje voor onze lopende challenge.

Hey everybody.
Today we have 2 birds with one stone.
At Papercraft Challenges  we start today with a new challenge, with the theme "Fantasy".
And at The Sketchy Challenges it is time for a reminder for our ongoing challenge.



Graag doe ik mee met de volgende Challenge(s):


Reacties

  1. Wat een superleuke kaart, Renate!
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaart. Dank voor het meedoen bij Cheerful Sketches!
    groetjes Ine DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk kaartje. Dankjewel voor je leuke reactie op mijn blog. Doet mij goed.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!