Doe Eyed Gorjuss

 Vandaag ben ik er weer met een gezellig berichtje, en een kaartje natuurlijk.
Gistermiddag heb ik lekker een paar uurtjes doorgebracht in mijn hobbykamertje. 
Heerlijk... Huispakkie aan, laptop mee, kopje koffie mee. Even een dagje zonder moetjes. 

Ik heb nog best wel wat inspiratie, dus heb nog wat bewaard voor een volgende kaartje. 
Deze keer was mijn favoriete dametje weer eens aan de beurt. Ik heb haar een beetje verwaarloosd, dus ze verdiend het weer om de show te stelen op mijn kaartje.


Deze kleuren heb ik gebruikt voor mijn afdrukje.
Jurk - E95, E97, E99
Laarzen - G21, G24, G28
Kousen - N6, N8, E51, T4
Oortjes/Geweitje - E95,R14, W5, W7
Haar - E55, E57, E59
Huid - E00, E11, E33

Vanmorgen heb ik een paar uurtjes gewerkt. Zo fijn om weer even onder de collega's te zijn. 
Bij thuiskomst heb ik even mij rust gepakt, daarna een beetje was gestreken, en toen mijn laptop erbij genomen om dit bericht voor jullie te maken.
Morgen ga ik eerst de boodschappen doen, en in de middag is het "me-time".  Mooi om eens te kijken of ik nog iets kan doen met de overgebleven inspiratie.


Graag doe ik mee met de volgende challenges:


Reacties

  1. fijn dat je weer wat kunt oppakken.
    mooi kaartje
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great colouring and I like what you did with the double cut tag outline. CarolG visiting from CCatz

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart met je favoriete dametje Renate.
    Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful.
    Groetjes tante Zus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje heb je gemaakt!
    Leuk om weer wat van je te zien Renate!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Renate, toen ik je blogbericht in mijn leeslijst voorbij zag komen dacht ik gelijk die heb ik al een tijdje gemist in blogland. En toen las ik je verhaal op je blog, wat een vervelend bericht over een vervelende ziekte die er zomaar ineens voor kan zorgen dat je in een rollercoater zit. Je hebt al een hele weg afgelegd en hebt nog een weg te gaan, gelukkig ben je positief. Ik wens je daar veel kracht, vriendschap en liefde bij van de mensen die dicht bij je staan.
    Afgelopen juni heb ik met mijn man, zus en vrienden in Frankrijk de Alpe'd Huzes beklommen om geld in te zamelen voor kanker onderzoek. Een prachtig evenement voor een heel goed doel.
    En dan nu naar je kaart met prachtig kleurwerk, mooi gedaan.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sweet card using DP, Renate. Thanks for joining us @Little Red Wagon this week .
    ~Imke , My Crafty Place

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A sweet Autumnal card and lots of nice textures as well, many thanks for sharing with us at Allsorts and Stamping Sensations challenges.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A sweet image and beautiful colouring, lovely design and colours too. Thanks for sharing at Crafty Calendar this month.
    Chris
    DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Very cute little girl, great colouring, loving the autumnal colours too. Thanks for joining us at the Pearly Sparkles challenge this month, Claire DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind 'm super Renate,
    Mooie kleurtjes en geweldig mooie details.
    Hartstikke leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. lovely autumn card, cute image!

    Thanks for sharing with us at Stamping sensations.
    Fi
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is ook schatje, deze digi en je maakte er een mooie kaart mee. Fijn dat je weer dingen kunt oppakken, goed op jezelf blijven letten, maar dat weet je natuurlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje met dit lieve Gorjussmeisje! Leuk dat je meedoet met onze challenge!
    Groetjes
    Nancy
    Cheerful Sketches Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Renate, ik ken je helemaal niet maar kwam een reactie van je tegen op een andere blog en werd nieuwsgierig, daar ben ik dus, om even op je blog te kijken. en daar lees ik dat je heel wat te verduren hebt gehad het afgelopen jaar. Zo knap dat je erover verteld en zo goed, al is er maar 1 persoon die net als jij, hopelijk nog redelijk op tijd, met een moedervlek (Melanoom) naar de arts gaat dan heb je al heel wat bereikt. Fijn dat het nu wat beter met je gaat en dat e weer kaarten kunt maken want dat doe je prachtig en daar kwam ik eigenlijk naar kijken. Ik ben je meteen maar gaan volgen want ik vind het altijd leuk om andermans blogs en kaarten te bekijken. Sterkte en tot een volgende keer hoop ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat fijn dat je weer bezig kan zijn met je 'gewone' leventje, Renate. Je hebt weer een mooi kaartje gemaakt met je favoriete dametje en je hebt mooi gekleurd met je nieuwe copics.
    Dankjewel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart. De stempel is prachtig ingekleurd.
    Dankjewel voor je deelname aan de challenge van Cheerful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  17. super leuke kaart
    bedankt voor het meedoen aan de oktober challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt cheerful sketches

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Ik was er even tussenuit.

You are spooktacular!