You are spooktacular!

 Deze avond heb ik ook nog een leuk kaartje voor jullie. 
In onze vakantie ben ik trotse eigenaar  geworden van een prachtige set Copic Markers. 
Je kent 'm wel... Die ene... in dat aluminium koffer. 
En na  een kleine spoedcursus, was het nu aan mezelf om de stiften te hand te nemen. Natuurlijk ben ik al wel gewend om met alcoholmarkers te werken, maar voor deze heb je toch wel een andere techniek nodig. Een beetje onzeker ben ik aan dit afdrukje begonnen, en ik vind het eigenlijk nog niet zo heel slecht. 



Bij Papercraft Challenges zijn we gestart met een nieuwe challenge. Van onze sponsor hebben we deze leuke digi gekregen.  
In mijn challengeboekje heb ik ook weer een aantal challenges verzameld. 
Het is me zelfs gelukt om in al mijn ijverigheid de nummers van de markers te noteren. 

Mummy/Bezem - T4, E43, E42
Pompoenen - E09. YR27, YR14, E18
Mantel vampier/hoed + schoenen heks - N10, N6, N3
Mantel vampier/ mantel + hoed heks - V09, V17, V15
Blouse vampier - R39, R37, R35
Jeans vampier - B39, B37
Schoenen vampier/bezemsteel - E77, E74, E71
Jurk - G82, G24, G21
Huid - E55, E53, E51

Graag doe ik mee met de volgende challenges: 

Reacties

  1. Fabulously coloured Halloween image and card design. Thanks for sharing at Allsorts this week.
    Lorraine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je de kaart laat zien. Mooi gekleurd met je nieuwe markers, en mooie sketch heb je gebruikt. . De sketch is herkenbaar, ik werkte er ook mee gisteren. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fabulous card!
    Thank you for sharing at Allsorts;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Renate, wat gaaf dat je van die Copics hebt en nog wel zo'n grote koffer!
    Je hebt prachtig gekleurd! Ik ga eens kijken naar de challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A great fun Halloween creation, many thanks for sharing with us at Allsorts this week and following the texture option.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar ben ik weer om te genieten van je super leuke kaart!
    Wat heb je MOOI ingekleurd zeg!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat gaaf dat je nu zo'n grote koffer met copics hebt. Ik vind ze het allerfijnst van alle markers kleuren. Je hebt prachtig ingekleurd en er een leuke kaart mee gemaakt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a fun halloween card and with great texture too. Thank you for joining in at allsorts this week. Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat geweldig dat jij DE Copicmarkerskoffer hebt..... je hoeft niet onzeker te zijn over je kleuren. Wat heb je de spooky stempel schitterend gekleurd; vooral die mummy vind ik helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke herfstkaart Renate.
    Prachtig ingekleurd, Met je nieuwe copics.
    Groetjes tante Zus

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig deze (overigens prachtig ingekleurde)kaart, wat een leuk stel..
    Lees je bericht van hieronder, wat een schrik zeg, jij hebt de laatste tijd wel wat meegemaakt zeg, en je blijft zo positief , ik ga heel hard voor je duimen dat alles goed mag komen.
    Liefs groetjes Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb zojuist op je vorige bericht gereageerd en kom nu kijken bij je kaartje. Hoe leuk deze afbeelding en je mag trots zijn over hoe je dit gekleurd hebt! Gaaf kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I love this card! You colored it beautifully and I never would have guessed it was first time using Copic markers. Thank you for sharing and playing along with Polkadoodles ~ Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Great design & coloring on this fun Halloween card!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Hey,

Leuk dat je even komt spieken. Ik vind het nog veel leuker als je een leuke reactie achter laat.

Groetjes Renate.

Populaire posts van deze blog

Doe Eyed Gorjuss

Ik was er even tussenuit.